Jamuan Aidilfitri PSSCM Peringkat Pusat
10/23/2009 11:54:00 PM | Author: eVy-D-YaNa
17 OKTOBER 2009 hari tu, ktorg 18 orang pegi Jamuan Aidilfitri PSSCM Peringkat Pusat kat SM Setia Budi, Gombak. Lebih kurang pukul 3.30 petang, 15 orang bertolak dari UTP. Abg Azuwan, kak Asmat, Azhan & abg Halim dah gerak sejak pagi lagi. singgah kat R nR Ulu Bernam jap untuk Asar dan pastu sampai sana dalam pukul 8. Masa ktorg sampai tu tak ramai lagi kat dewan tu. Dalam setengah jam, sekejap ja dah penuh dengan ramai orang.

Sila-sila tengok gambar kat bawah ni...cakap banyak pun tak perlu kan..

#1 - suasana kat dewan tu, ni sebelum makan-makan

#2 - kak Syu~Diyana~

#3 - abg Nazri & abg Kord~

#4 - tiga kawan~

#5 - peace!

#6 - orang-orang kuat

#7 - meja kami meriah dengan kehadiran abg Pingu...chey2~~ ;P

#8 - kak Anis & Wani~~

#9 - Sab~

Majlis pun bermula, ada ucapan sikit-sikit, pastu doa makan dan.....apa lagi...makan la! heee~

#10 - meja ktorg sangat dipenuhi dengan makanan

Antara menu malam tu : Nasi ayam, lontong, sate ayam, cendol, air tebu, air teh dan mungkin ada lagi yang tak tersenarai....serius semua sedap-sedap. Tak rugi pergi wey~ hehe~ :D


#11 - fokus kat abg Pingu k..dengan punuh konsentrasi dia makan tu...heee~

#12 - lepas makan, semua pun mula lepak dan sembang-sembang

Lagipun ni jamuan yang banyak kelas latihan turun, so, ni la masa dan kesempatan untuk jumpa balik kawan-kawan dari kelas-kelas lain dan kongsi perkembangan cerita masing-masing. Masa ni jugak jumpa balik dengan abang yang dah grad dan yang sedang intern jugak...

Sebelum ktorg semua mula keluarkan kamera dan bergambar, ada tayangan montaj dan ucapan Datuk jugak dulu...

Pastu, acara bergambar mengambil tempat...dan ni la hasil-hasilnya!~ Sila la dengan semangatnya tengok k...(pada hal mungkin ramai yang dah tengok kat FB dan dah donlod pun...takpa2, tengok jugak sekali lagi...heee~ :D)

#13 - sweet couple abg Azuwan & kak Asmat
baju pun dah matching habis dah tu..heee :P
semoga berkekalan dan berbahagia selalu~~ :)


#14 - my partner k...
tak dibenarkan rampas...hnsss~ ;P
(adey..mcm ayat kanak-kanak lak kan??)

#15 - yang HIJAU belaka! I LIKE!!!~~

#16 - HITAM itu menawan
(dan mungkin TEMBAM itu menawan jugak....heeee~ ;D)

#17 - semua kat sini sangat comel k!~ super nice~ ;)

#18 - aweks2 CUN!~

#19 - wah2, flying kiss kak Fad tu untuk sapa ek? HOT!~ ;P

#20 - dapat jugak kak Effa bergambar dengan si budak comel berbaju biru ni...nice~ :)

#21 - bergambar dengan Penyelia ktorg, abg Halim

#22 - ramai betul peminat nak bergambar dengan Yana yang sangat kiut-miut ni! :)

#23 - Sweetest smile everyone!~ :)

Kesimpulannya, majlis malam tu tersangat la BEST nya! kenangan yang indah juagak~~

OK, aku tau korang tunggu ni kan? Ngaku ja la...hee~~

----> SAAYAAANG SEMUAAA!~~~

mwahx3~



p/s 1: Kredit kat kak Syu, abg Pingu dan Furqan untuk gambar-gambar di atas. :)

p/s 2: Masih tunggu gambar drpd abg Amin..lalala~ (",)



This entry was posted on 10/23/2009 11:54:00 PM and is filed under , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

16 butterflies:

On October 24, 2009 at 6:18 PM , noorfurqan said...

hak3..thanx 4 the pic..mmg kite serang hbs2san r mknn mlm 2..sume benda nk ambik.hak3..nasib baik la ade diana yg jd peneman..ngee~

 
On October 24, 2009 at 6:26 PM , eVy-D-YaNa said...

yeah...tepat skali!
amek makanan tak hengat..sampai bertimbun meja...kui3~~

furqan, dyana dh tmbh kredit to furqan utk gmbr2 comel yang furqan amekkan tu..hehe~~ :)

 
On October 24, 2009 at 7:14 PM , noorfurqan said...

mmg x ingt dunia..hak3..wow,tq2..so special..hik3

 
On October 24, 2009 at 7:19 PM , eVy-D-YaNa said...

hehe~~ :)

 
On October 24, 2009 at 7:26 PM , azalea said...

wah3..ade gmbr2 cun kite la..haha
mmg mkn byk gle mlm tue..pastu balik tido je dlm kete..kak fad drive sorg2..huhu

 
On October 24, 2009 at 7:29 PM , eVy-D-YaNa said...

hehe...betol2..

sian kak fad..naseb baek kta benti kat r n r tapah, refresh balik kan..hek3~~ ;D

 
On October 24, 2009 at 10:20 PM , McFLuRry_MaNIaC said...

abg pingu~~~
wah2
tq dyana..
pengubat rindu...
huu...
mau jmpe abg saya~~~~~~

 
On October 24, 2009 at 10:24 PM , eVy-D-YaNa said...

heee...
hope gmbr2 + description dlm post ni
jd pengubat rindu fana ek..

nice to hear that~ :)

 
On October 25, 2009 at 12:07 AM , AsMaT said...

hehe~~

swEet~~~~gmbr partner 2 yg penting ye~~~hehe

 
On October 25, 2009 at 12:56 AM , bee said...

dpt jugak peluk yana ek dyna..hehe..

 
On October 25, 2009 at 1:21 AM , Airland said...

pergh!! macam best je jamuan ni.. nyesal arr sape xg..

 
On October 25, 2009 at 7:19 AM , eVy-D-YaNa said...

kak asmat,
sweet kan kita??
special tribute to u~~ :)

bee,
hehe...kebetulan kot...
tapi seronok jugak la sbb Yana kiut sangat! ^_^

Airland,
aik, mcm la dia xpegi...
tapi mmg siyes BEST pun! :D

 
On October 25, 2009 at 12:57 PM , jon jonson said...

terkujet tgk org jauh pon sampai

 
On October 26, 2009 at 4:52 PM , eVy-D-YaNa said...

uh2...ktorg dtg punya...hik3~~ :D

 
On December 21, 2010 at 8:43 PM , anis :) said...

oh, kak diana pon ahli rupenye~
:)

 
On December 21, 2010 at 9:32 PM , eVy-D-YaNa said...

ya anis~

akak ahli kelas UTP..anis lak dr kelas mana? :)

 
Related Posts with Thumbnails