Aidilfitri 2 & 3 : yang comel, Dafi~
10/11/2009 10:30:00 AM | Author: eVy-D-YaNa
Huhu...sebelum mulakan post ni, mintak maaf la sebab dah lama tak updet blog ni. Bukan apa, sejak bukak sem lepas cuti raya hari tu, agak sibuk dengan projek2 + test2, sampai masa tidur pun tak cukup. Tapi biasa la tu, cuma tak dapat updet blog sekerap dulu...huhu~

Walaupun raya dah lebih 3 minggu dan mungkin cerita pasal raya dah nak basi kan, aku nak post jugak pasal suasana hari raya aku hari tu. Kali ni untuk raya kedua dan ketiga. Sejak dulu lagi, hari kedua baru balik kampung. Herm, tak banyak sangat gambar sebab kalo balik kampung tak sempat sangat nak bergambar...

Raya Kedua :

Masa nak balik kampung

Masa on da way nak balik kampung, singgah jap kat rumah kawan parents aku, pegi beraya la kira. Kat rumah tu, ada satu baby ni, mata dia sangat cantik. Sekali tengok, dia ada iras-iras pelakon Que Haidar. Comel sangat, baru 2 tahun, tapi sangat aktif. :)

Baby Sharin

Que Haidar

Yeah, sampai jugak kampung akhirnya tengah hari tu. Memang aim dari rumah lagi, first sampai nak tengok si Dafi yang comel ni. Masa aku sampai dia tido lak.

Dafi is my youngest cousin!

Ada post pasal dia yang aku pernah tulis dulu. Klik sini dan sini.
Dafi dah 4 bulan sekarang tapi dah macam rupa mak sedara aku dah. Comel!~~


Raya Ketiga :

Raya ketiga pegi beraya kat rumah pak sedara aku, ada makan-makan.

smile~

Ni the only twins dalam senarai sepupu aku merangkap anak tuan rumah~

Diorg sebaya dengan adik aku...semua nak amek SPM tahun ni.

Yeah...sebelum balik, nak amek gambar jugak dengan si Dafi ni sebelum dia bertambah besar nanti. heee~ Dia ni macam tau2 ja orang nak amek gambar dia. Kalau ada kamera depan muka dia, mesti dia tak tengok tempat lain, tengok kamera sampai gambar dia diambil. Budak-budak zaman sekarang memang macam tu kot, membesar dengan segala macam gadget.

~Dafi & Diyana~

Comelnya Dafi tido dengan Spongebob!!

Sekarang sangat rindu ok nak jumpa Dafi!!~~

Sebelum balik rumah, singgah jap kat rumah Ustaz kat Bukit Mertajam, dah memang on the way. Tapi masa sampai tu dah agak lewat petang, ramai yang dah balik. Rakan-rakan dari UTP pun semua tak sempat jumpa. Tapi ok jugak la, at least dapat jumpa Ustaz~ :)

kat BM

Picture of the post! :




This entry was posted on 10/11/2009 10:30:00 AM and is filed under , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

3 butterflies:

On October 12, 2009 at 12:19 PM , consultantsam said...

Salam

Lps grad, xyh penin2 nk pikir test @ projek

Dari toke anggur sepenuh masa..

 
On October 12, 2009 at 6:30 PM , keyna.na'im said...

kelaka la dyana ni,sume bby nk kait ngn artis ewww tp mg mcm sme pon..cumel2 ^_^

 
On October 22, 2009 at 7:34 PM , bee said...

cntik gmba dyna yg smile nie...nmpk neutral..senyuman yg sbnr nyer..hhee..keep it up..hhee

 
Related Posts with Thumbnails