Penjodoh bilangan?
3/21/2009 09:37:00 PM | Author: eVy-D-YaNa
Post ni cuma nak cerita apa yang jadi tadi...huhu~ Masa untuk dinner. Masa ni kat dapur..aku tengah leka tengok enfon..adik aku (nama manja dia kat dalam umah - che pe'ah) datang dan tanya aku satu soalan paling mudah..

Adik : Akak, apa penjodoh bilangan untuk camca? (camca tu dalam bahasa utara untuk perkataan sudu)

Aku : Garpu. (aku main jawab ja..tiba2 mak, abah n adik aku dah gelak terbahak-bahak dah...)

Baru aku perasan yang jawapan paling spontan aku tu memang confirm2 salah dan tak menjawab soalan langsung. Sepatutnya penjodoh bilangan untuk sudu, batang kan? hehe~ tu la, lain kali jangan main jawab ja..tak pasal2 jadi bahan gelak orang..kih3~ =D

Image Hosted by ImageShack.us
This entry was posted on 3/21/2009 09:37:00 PM and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

4 butterflies:

On March 22, 2009 at 6:42 PM , No One said...

dok wat lawak skuterr lagi .
haha .
puyuu je ko weyh .

 
On March 22, 2009 at 10:41 PM , Anonymous said...

baguih la adik beradik ni, dua2 ada blog.
jangan lupa naaaa p.bilangan camca tu bkn garpu ek.. jgn salah ckp lg sudah...
camca oh camca.. ahaks~

 
On March 23, 2009 at 10:35 AM , Anonymous said...

hmm... kalu penjodoh blgn garpu utk sudu = se'garpu' sudu utk mgantikn sebatang sudu.

hehe :P

 
On March 23, 2009 at 11:32 AM , eVy-D-YaNa said...

hehe...ada logik di situ! ;D

 
Related Posts with Thumbnails