Aishh..malunya saya!
9/03/2008 09:19:00 AM | Author: eVy-D-YaNa
Aishh..malunya saya! ~(^_^)~

Adey...tak tau la apa yang tak kena dua tiga hari ni...ada ja benda yang tak patut , nak berlaku. Langgar2 benda, termasuk kaki dalam air hujan yang bertakung la pada hal perasan kewujudan air tu, tersadung anak tangga la..bla..bla..bla...Tapi kejadian malam ni paling memalukan..mak aii..

Nak dijadikan cerita, dah la waktu tu terlambat pegi kelas silat sebab sebelum tu ada replacement class OOP sampai kol 10.40 malam. Penat time tu sebab kelas dari pagi sampai malam, tak sempat rehat pun. Dah la hujan pulak tu. Dah sah2, jalan basah & tanah lembut lagi berselut. Pastu masa sampai, kelas UTP16 yang paling dekat, ingat nak join ja kelas tu. Sampai2, basuh la kaki yang basah dengan air yang dibawak. Dengan konfidennya, aku pakai balik selipar & nak jalan masuk kelas. Tapi siyesly tak tau macam mana bole...

GEDEBUKK!!!

aaaaaaaaaaa.....terjatuh pulak aku tersungkur depan pintu kelas. Jatuh dengan payung pulak tu. Naseb baek tak patah payung kesayangan tu. Rasanya terbunyi kuat sangat jatuh sampai semua ahli dalam kelas terkejut. Ni semua ni pasal selipar tu la....licin. (+ berangan siket2 & fikir pasal pa entah time tu...tak fokus). Masuk dalam kelas tu, ada yang terkejut & ada yang dah tergelak-gelak. Malunya time ni jangan cakap la. Siyes, malu sangat!! Dah la malu, tak pasal2 pulak kaki kiri lebam kat tapak kaki & lutut. Saket pulak tu! adey...huk3~ (T_T)

herm...ni kifarah puasa kot...untuk aku yang dah terlalu banyak buat dosa ni. Ya Allah, ampunkanlah segala dosa-dosaku. Amiin. Selalunya kepahitan tu mesti disusuli dengan kemanisan kan...herm...malam ni aku dapat dua2 sekali..bole tersenyum sendirian aku dibuatnya...ngehee~ sweet kenangan malam ni~ =)


- malu dapat...saket lagi dapat! - ;P

p/s: saya? and deep inside, I start to blush... *wink2* ~ (another story? - the sweet one...ehem~)
This entry was posted on 9/03/2008 09:19:00 AM and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

6 butterflies:

On September 3, 2008 at 6:44 PM , Metadome said...

haha ;p

 
On September 14, 2008 at 8:53 AM , asotoko said...

adoiiiiiiii...sakitnya.

 
On September 14, 2008 at 5:09 PM , yunyung~ said...

ouh2!! yg kite janji nak jupe kat klas tuh yeh? uuu.. xtau pun cite nih.. huu.. kaki da elok blum?

 
On September 15, 2008 at 10:35 AM , eVy-D-YaNa said...

abg amin,
hohoho...gelakkan evy ek~ ;P

kak ina,
agak la. terencot-encot gak jalan pastu.adey~

kak effa,
herm ya kot..tp yg pasti mlm ni yang kta perkenalkan diri sbg barisan exco yg baru..hehe~ 0_o

kaki dh ok dh..nseb bek dua tiga hari ja saket..dh fair dh dua2 kaki saket...huhu~ T_T

 
On January 13, 2009 at 5:26 AM , syami said...

emmm??? ape yg manis tu?? jumpe mata ayaq ea..wink2

 
On January 27, 2009 at 2:52 PM , eVy-D-YaNa said...

manis la sgt bla jatuh dpn org yang tak sepatutnya..kih3~

 
Related Posts with Thumbnails