Entah la...
7/28/2010 12:10:00 AM | Author: eVy-D-YaNa
Entah la, tak tau kenapa bole jadi macam ni. Aku kalah sikit dengan dugaan kecik yang macam ni. Separuh jiwa dan semangat dah terbang entah ke mana. Aku dah buat keputusan-keputusan gila (dan mungkin agak bodoh) yang menyakitkan kepala dan hati aku ja! Aku tinggalkan tanggungjawab dan komitmen aku yang penting-penting. Aku blur, tak bole fikir dengan waras sejak tu. 

Serius, aku rasa bersalah sangat! Tapi aku tak bole tipu satu dunia dengan berlagak ok. Aku surrender kali ni tapi tak bermakna aku akan terus macam ni. Yes, aku perlukan masa lupakan semua ni dan move on, untuk kembali macam dulu, kuat macam dulu untuk perkara-perkara yang aku sayang and perlukan perhatian aku. 

Miserable, it distracted me too badly, am so sorry everyone! 


Ah, tahunan yang sia-sia!! Tuhan, tolong lindungi aku daripada kedukaan dan kekecewaan yang berpanjangan.







p/s: null 5.

p/s2: Thanks kawan2 (bee, mimi, jee & atih) yang cuba menceriakan aku. So sweet~ 



This entry was posted on 7/28/2010 12:10:00 AM and is filed under , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 butterflies:

On July 28, 2010 at 7:42 AM , No One said...

lek luuuu~
everything's gonna be fine...soon . :D

 
Related Posts with Thumbnails