Vandalisma kot....
8/07/2010 12:43:00 AM | Author: eVy-D-YaNa
Suis lampu yang terkopak...

Aku pun tak tau la apa masalah osmet aku yang sorang tu...ekceli ada sorg osmet aku ni foreigner...dia macam anti siket dengan cahaya lampu kot...tengok la apa dia dah buat dengan lampu koridor depan bilik aku ni...ish3...aku dengan kawan2 aku memang terkejut la tengok suis lampu ni dah jadi macam ni masa khamis lepas...vandalisma kot ni..

Ktorg memang saspek osmet ni yang kopak suis lampu ni, sampai litar elektrik dalam lampu tu pun takda dah...sebab sebelum2 ni bila ktorg bukak lampu koridor masa2 nak malam atau gelap, tak lama lepas tu, mesti dia akan keluar bilik dia dan tutup lampu tu...menjadikan kawasan koridor tu gelap balik. Even, kat bilik dia sendiri pun dia jarang gila bukak lampu..pelik kan? 


Tapi kalau sampai pegi kopak suis lampu memang melampau kot! Ktorg tinggal nak report ja ni...

Apa pendapat korg? 


, |
This entry was posted on 8/07/2010 12:43:00 AM and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

3 butterflies:

On August 7, 2010 at 12:25 PM , ~kuyam~ said...

report2..suka hati dia
harta awam kottt

 
On August 7, 2010 at 11:28 PM , McFLuRry_MaNIaC said...

repot2..truk tul prangai cm2.ske2 ati die jek..

 
On August 12, 2010 at 3:37 PM , abg jepp said...

xyah report r syaaban..pukul jer budak tu...eh jap2...ni diyana ke syaaban??muahahahaha

 
Related Posts with Thumbnails