Riang Ria Raya ICT/BIS 2010 : Persediaan...
9/29/2010 12:17:00 PM | Author: eVy-D-YaNa

Hai semua! 
masa ni (24-Sept-2010), ktorg sebenarnya dalam perjalanan nak pergi cari barang2 untuk 
Riang Ria Raya ICT/BIS 2010. Ktorg kena cari bahan2 hiasan dan bahan2 nak masak pencuci mulut. 
Sampai 2 TESCO ktorg pegi...Tesco Ipoh & Tesco Pengkalan.
Lepas cari barang semua, singgah makan jap kat restoran depan Tesco Pengkalan tu. Entah apa nama kedai tu tak ingat, tapi restoran tu agak selesa dan cantik. 

Ok, aku order air hijau lagi..air kiwi..
aku memang suka air kiwi...
tapi sumpah aku cakap korg, air kiwi kat restoran tu sangat sedap..
sebab dia guna buah yang real! superb


meh minum~~ ;)

haaaa....ni semua barang-barang yang ktorg shopping kat 2 TESCO...
cik Mimie selaku PM pun dah penat dah tu..


Bila sampai rumah pulak, aku, Sab dan Atih buat puding roti dan puding jagung...puding roti tu idea atih, puding jagung lak idea aku...hee~

ni la dia puding jagung yang tengah tunggu nak disejukbekukan...

Mimie & Bee pulak kena reka poster untuk event tu....

ni masa tengah buat poster yang ala-ala cute tu! siyes meriah!  

Oh haaa...sebelum terlupa...ktorg semua sebenarnya kena buat kad raya sendiri untuk nak ditukar-tukar sesama ktorg...kalo bole semua nak yang buatan tangan sendiri..bukan yang beli.. 

Kalau nak tau aku dari kecik sangat suka mewarna sebab aku sukakan warna-warni...so, untuk kad raya ni aku sanggup pegi beli pensel warna sebab nak bagi nampak keaslian dan keikhlasan nak kongsi kad raya ni! hehe~ ;)


Ni kira muka depan kad raya aku...lukis sendiri kot,... cantek tak? hee~ 


Last but not least, ikhlas daripada aku...dengan kaseh sayang~ cewah!~~

So, nantikan post yang akan datang pasal event ni...

This entry was posted on 9/29/2010 12:17:00 PM and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 butterflies:

Related Posts with Thumbnails