Salah lagi
4/25/2009 08:41:00 PM | Author: eVy-D-YaNa

Salahkah aku untuk pentingkan diri sikit saja demi penuhi impian dan amanah ibu bapa aku
yang belum tentu dapat aku usahakan sepenuhnya???
Salahkah aku untuk terus jaga perasaan semua...tapi aku sendiri....
Ya, tu semua memang salah aku.

Letakkan saja semua kesalahan tu pada aku.
sebab memang sendiri aku yang bersalah.
Tak pandai nak bahagi diri, walau aku tak punya masa.
Sikit2 tanpa aku sedar, aku tinggalkan tanggungjawab aku,
untuk hal amanah yang mungkin sangat remeh pada pandangan orang lain.
Tapi satu dugaan buat aku yang memang cetek ilmu di dada.
Untuk semuanya, memang aku tak layak.

Maaf. Memang aku yang bersalah.
Tak mampu nak puaskan hati semua orang.
Tak mampu nak gembirakan hati semua orang
dengan segala kelemahan diri yang aku ada.

Hanya senyuman itu saja yang mampu terzahir.






p/s 1: Tersepit.
p/s 2: "Mengapa selalu aku yang mengalah
tak pernah kah kau berpikir
sedikit tentang hatiku"
- lirik lagu Mengalah, oleh Seventeen.

p/s 3: immune pls...
Image Hosted by ImageShack.us
|
This entry was posted on 4/25/2009 08:41:00 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

11 butterflies:

On April 25, 2009 at 11:53 PM , niena tsurara said...

sabar ye rumet~
nina pun tgh tensen gak skrg.
minggu akhir ni mmg uji kesabaran.huhu~

 
On April 26, 2009 at 2:49 AM , chillsberry said...

abg amin call tak angkat sobs :(

 
On April 26, 2009 at 3:35 AM , jon jonson said...

huh rumet pon berkomunikasi melalui blog...apa2 pun, honesty is the best policy

 
On April 26, 2009 at 1:09 PM , Anonymous said...

Assalamu'alaikum akk,
Abh baru baca blog ni, abh faham perasaan akk yang jauh dari mata kami (tetapi paling dekat di hati),
abh juga rasa tersentuh pabila membaca blog ni, tapi apa kan daya tak dapat nak bantu, hanya dapat beri moral support aje, walau apapun abh harap akk dapat menyesuai kan diri dgn keadaan disekeliling,
hanya berserah kepada ALLAH SWT seandainya menghadapi kebuntuan.

 
On April 26, 2009 at 5:52 PM , y mmbantu tanpa perlu dikenali said...

smemangnya itula y akan dihadapi bagi setengah yg menyedarinya,skli trasa bgai dlam jurang kepahitan itu pasti skar dlm keluhan,tp beruntung andai ada y mengerti dan trus mnjd tongkat kerna pengertian, igtla da lg y dlm jurang kepahitan msih sendiri,brtongkat 2 kaki y lemah brgetar,bahkan dihentak kaki y 2,tmbah beban dn kesakitan,,sedang ia mengerti,bagaimana pula itu??,,HADAPI IA KERNA KAU MENGERTI

 
On April 26, 2009 at 7:38 PM , sousuke` said...

Nak puaskan hati semua...mmg payah. Jgn riso,tenangkan diri n gunakan akal. Pilih jalan yg terbaik. Tak semestinya sesuatu jalan itu harus memuaskan hati semua. Point to ponder...'Best' decision always beat a 'popular' one.

 
On April 27, 2009 at 4:48 PM , Nash said...

kuatkan smgt diyana...
insyaALLAH,dlm kepayahan,akan terbit sinar,wlupn kene lalu kegelapan.

"malam pasti akan siang"

 
On April 27, 2009 at 6:51 PM , didie ^__^ said...

dyana~

jgn tensi2 n sdey2 keyh...juz be urself.kdg2 mmg kite kne selfish.skjp jek tuh...lame2 drg phm laa.. cheer up dik! :)

akk ade kalu dyana nk story ape2~ kite kn salu story2~ hehe..luv u!! muahx~!!!! ^__^

 
On April 28, 2009 at 1:30 AM , Anonymous said...

huhuhu...

akak dh agak dh...

dr ria wajah diyana akak dh dpt agak tgh ada prob...

tp nape xn share ngn akak dh skang...

pintu blk akak sentiasa terbukak tuk adk2 akak...

sedey akak tau adk2 akak tgh sedey tp xmo kongsi...

akak tau akak maybe xdpt nk tlg..tp at least kite dpt kongsi kn cm dulu2..kate geng~~

anyway..best of luck..tabah kn ati~~kami sentiasa menyokong diyana

 
On April 29, 2009 at 1:26 AM , saa said...

Diyana~

Tabahkan hati, ini semua Qadha' dan Qadar yang telah ditentukan dan ditetapkan ke atas kita. Hadapilah ia dengan senyuman kerana mungkin ada hikmah di sebaliknya. Siapa tahu kan?

"Wahai Tuhan yang membalik-balikkan segala hati makhluk-makhlukNya! Tetapkanlah olehMu, Ya Allah hatiku atas agamaMU"

 
On April 29, 2009 at 4:51 PM , Nurul Haniza said...

moga terus tabah mendepani segala yang berlaku kerana semua itu ada sesuatu disebaliknya.
take care diyana!
senyum selalu~ ^_^

 
Related Posts with Thumbnails