Alamak...
2/01/2010 04:48:00 PM | Author: eVy-D-YaNa
Bila aku sampai kerja pagi tadi, tiba2 ternampak ada macam papan putih tersandar kat dinding tepi kabinet yang aku selalu simpan beg. Bila aku tengok balik papan tu, macam syiling ja...maka dengan spontannya aku pandang atas....



dan

ini yang aku nampak...



Entah bila dan macam mana syiling tu jatuh menyebabkan saluran air-cond tu pun jatuh terjuntai sekali....siyes cuak kot masa tu, mana la tau tiba2 jatuh benda tu...rasanya mesti benda ni jadi masa hujung minggu lepas sebab masa hari Jumaat lepas ok lagi keadaan..tiba2 ja hari Isnin dah jadi macam tu...

pandangan dari luar bilik

So, kami pun raise Internal Work Order (IWO) kat bahagian Facilities untuk baiki benda ni. Dengan kecekapan diorg, dalam sejam lebih dah elok balik dah. :)



This entry was posted on 2/01/2010 04:48:00 PM and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 butterflies:

On February 19, 2010 at 10:22 AM , limauais said...

besnye intenn..
huhu..xsaba nk merasa cemane inten tp x apply lg kt mne2 T_T

 
On February 21, 2010 at 10:26 AM , eVy-D-YaNa said...

hehe...bila blaja kita mmg rsa sronok nk intern...bila dh intern, kita akan rsa best lg blaja sbnrnya...hehe...trpulang masing2..

wani, tmpt diyana intern2 nk bdk2 intern yg course EE...nak x?

 
Related Posts with Thumbnails