Ribena untuk kamu
1/30/2010 07:40:00 PM | Author: eVy-D-YaNa
Ribena??
Kenapa pulak ribena kan??

huuuu~

dua tiga hari ini ada 2 3 orang jugak pm dan mesej aku cakap rindukan ribena time trening demo...

Aiseyh....terharu la jugak kan..sebab ingatkan dah takda orang yang ingat pasal ribena2 tu..

Uh, teringat masa2 yang setiap masa trening pun mesti aku provide ribena ni...

Caya tak untuk dua minggu trening ja, satu botol 2 liter ribena biasa dengan 4 botol ribena glukosa aku guna...so that masa trening diorg semua bertenaga siket...tak tau la berkesan atau tak, tapi aku rasa sangat seronok bila ramai yang minum bila penat..

Tau tak, disebabkan sayang dengan botol2 ribena yang pada aku ada kenangan ni, aku sanggup simpan semua botol ribena ni sepanjang sem sebelum aku intern...aku buang bila aku mula packing nak balik rumah ja...huhu~

So untuk korang2 yang cakap rindukan ribena aku, aku cuma mampu sediakan gambar2 ni ja untuk korang....sebab nak bancuh kat korang jauh sangat pulak, tak dapet den nak nolong nya...hehe~ Nah amek gambar ni k!!~

Semoga korang trening demo baek2 ek sayang2 semua!! Semoga berjaya!~




Berwakilkan Ribena,

SAAAYAANG SEMUAAA!!~

This entry was posted on 1/30/2010 07:40:00 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

5 butterflies:

On January 31, 2010 at 1:51 AM , fishies said...

rindu ribena! (T___T)
sekarang ader air water cooler jer~

 
On January 31, 2010 at 2:09 AM , anis88 said...

hehe...ribena diyana~ no more ribena =( sob3

 
On January 31, 2010 at 8:46 AM , ChE AtEn♥♥ said...

kanak2 ribena kuat dan sehat~
huhuk. rindu ribena, rindu pembuat ribena.. oh ribenaaa~

luv u too dyana :)

 
On February 2, 2010 at 1:58 AM , limauais said...

air ribena ni sedap kan?
xtau la die taruk ape smpai ad org ketagih..hahaha..

 
On February 3, 2010 at 9:22 PM , kUkUMaLu said...

waaa...windu sama kamu partner ku..huhu..bukan ribena eh..hehe

 
Related Posts with Thumbnails