Pada suatu malam....
2/05/2010 04:10:00 PM | Author: eVy-D-YaNa
Pada suatu malam....jeng, jeng, jeng...

uh, jangan saspen2 dulu,
ni bukan cerita seram ok... ;)

ni cuma nak cerita kisah aku berkampung kat ofis melebihi waktu pejabat semalam,
Khamis, 4 Feb...

suasana kat ofis aku

bukan la sebab aku rajin sangat nak buat overtime

tapi lebih untuk menemankan kak fateha yang aku panggil kak te'a ni siapkan projek yang bos bagi kat dia, memandangkan dateline projek tu minggu depan terpaksa la dia spend masa lebih siket nak siapkan kerja2 dia tu.

kak te'a khusyuk buat kerja

Aku pulak selalu tumpang dia balik, jadi aku temankan dia buat kerja, tapi sambil2 tu aku cuba siapkan jugak kerja2 aku yang makin bertambah ni...


lagi best pulak malam tu, tunang kak te'a ni dengan baik hatinya mai hantar McD untuk ktorg makan malam.. :D

ni la kerja2 aku

lebih 12 jam kat ofis, penat gila aritu sampai dah nak tertido
(berlakon ja tido tu sebenanya..ahakz!~)

malam2 tu jugak dekat2 dengan ofis aku ada program apa entah, tapi diorg main bunga api...
lawa kot bunga api tu, dah la banyak dapat tengok dekat lak tu...dengan angin sepoi2 malam lagi...
nice~~

akhirnya kami balik meninggalkan ofis dalam pukul 8.50 malam..hehe~



This entry was posted on 2/05/2010 04:10:00 PM and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

4 butterflies:

On February 7, 2010 at 10:49 PM , ~kuyam~ said...

wow..mcm best!

 
On February 8, 2010 at 10:40 PM , eVy-D-YaNa said...

uh, apa yg bestnya? penat gila kot..lebih 12 jam kt opis..hehe~

 
On February 10, 2010 at 8:55 PM , Nash™ said...

wah, agaknya inilah yg dikatakan darah cekak~ ;)

 
On February 10, 2010 at 9:08 PM , eVy-D-YaNa said...

uh, apa kaitan dgn darah cekak plak? hehe~

 
Related Posts with Thumbnails