anti-lagu-jiwang?
8/18/2010 10:57:00 AM | Author: eVy-D-YaNa

Dah lama tak menulis. Takda mood kot. Lama jugak la. Kan aku pernah cakap dalam post yang sebelum ni, macam ada rasa separuh jiwa dan semangat aku dah pergi entah mana-mana. Kiranya sekarang aku memang tengah belajar untuk move on dan dapatkan balik semangat2 yang hilang tu. Kadang-kadang tersasar jugak aku bila aku terjumpa balik dengan keadaan-keadaan yang tak sepatutnya yang buatkan aku teringat balik perkara-perkara tak sepatutnya yang perlu aku lupakan.

Semua yang kenal aku sebelum ni mesti dah tau kan yang aku ni seorang yang jiwang jugak la (ramai yang cakap macam tu...huhu~) + aku pun memang suka layan lagu2 jiwang. Herm, tapi kan........lately, atau lebih spesifik dua tiga miggu ni, aku dah macam tak bole dengar sangat lagu-lagu jiwang atau lagu-lagu melayu. Kebanyakan lagu tu buat aku rasa sedih...ada jugak lirik2 lagu tu yang buat aku rasa macam nak nanges ja. Huhu, tu dulu la kot...sekarang macam dah mampu nak keluarkan air mata untuk perkara yang sia-sia!

Jadi sekarang, penyelesaiannya...dengar banyak lagu omputih...dan memandangkan raya pun dah nak dekat, dengar LAGU RAYA lagi layaaaaaaaaan kan????~ =D


p/s: Harap-harap aku berjaya teruskan prinsip tak nak terlibat dengan cintan-cintun ni sampai dah grad. Bercinta lepas kawen ja la...lagi pun FYP dah jadi boyfriend aku yang paling baik sekarang...hehe~ ('',)v


|
This entry was posted on 8/18/2010 10:57:00 AM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

3 butterflies:

On August 23, 2010 at 4:28 PM , SHOLLEH C said...

tym tgh cekiwa mmg la ckp "tak nak terlibat dengan cintan-cintun ni sampai dah grad. Bercinta lepas kawen ja la",dh jmp orang lain nnt.....hehe....

 
On August 23, 2010 at 7:12 PM , eVy-D-YaNa said...

hehe...tu la psl kan! ;P

 
On August 24, 2010 at 7:18 PM , ~ ira sshi ~ said...

eee betul la..kte pon mcm tue diyana..x leh dgr lagu sedey2 nie...ntie kte plak yg menagis...x tahu knape..haha..tue sknk kte dgr lagu2 yg jenis ceria2 cket..haha

 
Related Posts with Thumbnails