Kelas Terakhir Sem Julai 2010
11/04/2010 02:56:00 PM | Author: eVy-D-YaNa


Kelas silat cekak Malaysia untuk sem Julai 2010 dah berakhir pada hari Rabu malam, 3 November 2010. Setiap kali kelas berakhir, mesti akan ada sesi bergambar. Bergambar gak ktorg sem ni walaupun jumlah yang hadir tak ramai macam sem2 sebelum ni.

Sebelum bergambar tu, macam biasa abg Halim akan berucap sikit. Beliau mendoakan semoga kotrg dipermudahkan untuk menghadapi peperiksaan yang akan mula dalam seminggu lebih lagi. Beliau juga berharap yang mana ada untuk terus kekal dalam persatuan dan mendapatkan lebih ramai ahli sem depan. InsyAllah~ 

abg Fahmi, abg Azuwan, abg Halim, abg Kord, abg Rambo
Ni gambar abg Halim dengan mereka2 yang akan grad sem ni. Kak Anis takda dalam gambar ni sebab dia tak hadir kelas malam ni. Huh, apa yang aku bole kata, SEDIH. Sedihnya diorg dah nak habes belajar kat UTP. Sedih la jugak nak terima, mereka2 yang membesar bersama-sama aku dalam persatuan dah nak tinggalkan aku ktorg. huuu~ :(

Dah Dyana, jangan nak emo lebih2 pulak (pesan kat diri sendiri ni...huuu~). Banyak lagi tanggungjawab yang menanti di depan. Uh, semoga aku kuat dan tabah untuk menghadapi masa2 depan...insyaAllah~ Nasib baik aku masih ada diorg2 ni....

 Aku dan adik2 gegurls UTP22, Aishah & Ain


Menggedik bersama Kierah & Ema...uh Ema pun akan intern sem depan...

 Akhir sekali,

Good Luck dan semoga terus berjaya kepada semua yang akan GRAD dan yang akan pegi INTERN. Take care tau~ 
Doakan ktorg pun terus berjaya di sini. Ada masa kita jumpa lagi..... 


p/s: Jadi budak final year, sangat banyak bermain perasan rupanya. Semua kena rasa sekarang...huuu~ 
p.p/s: Kierah, thanks for the picts~

This entry was posted on 11/04/2010 02:56:00 PM and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 butterflies:

Related Posts with Thumbnails