SILAT CEKAK MALAYSIA
5/05/2008 11:59:00 PM | Author: eVy-D-YaNa
Suatu masa dulu, ketika aku masih baru, seorang sahabat pernah berkata :

"SILAT CEKAK...it teaches us to be a good servant...just stay and be patient...you will get it, believe me!"

Alhamdu Lillah…Aku dah jumpa jalan yang aku cari selama ni. Bukan mudah nak jadi insan yang berguna terutamanya kepada mak ayah, agama Islam dan bangsa melayu. Bukan mudah juga untuk rasa nikmat kesabaran. Pada jalan ini, aku lihat kepentingan mempunyai guru. Pada jalan ini, aku temui jawapan...pada jalan ini, aku titip pengalaman.

YA ALLAH…tetapkanlah hati aku dalam perjuangan ini selalu. Kuatkan aku walau sebesar mana sekalipun dugaan-Mu. Aku punya tanggungjawab sebagai ahli tamat.

p/s: Terima kasih sahabat…kamu buka jalan untuk aku mula mengerti, atas sebab apa perjuangan ini. Semoga hati ini sekuat hati kamu dalam perjuangan PSSCM.
This entry was posted on 5/05/2008 11:59:00 PM and is filed under , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

5 butterflies:

On May 6, 2008 at 1:28 AM , eVy-D-YaNa said...

"...tinggal kau harapan
satu-satunya sandaran
jalan ku pulang ke jalan yang
terang..."


p/s: amat menyukai lagu ini, Kau Yang Bernama Seri, Awie

 
On May 7, 2008 at 5:13 PM , chillsberry said...

"Silat Cekak. It teaches us to be a good servant." This remark is so famous with Evy's friendster page. Suddenly I get to know and be acquainted with her because of this remarkable someone has inspired her.

Evy..teruskan~

 
On May 7, 2008 at 5:56 PM , eVy-D-YaNa said...

abg amin...

insyaAllah... =)

 
On May 9, 2008 at 6:32 PM , chillsberry said...

i wonder who is that someone..hehe

 
On May 9, 2008 at 7:01 PM , eVy-D-YaNa said...

continue wondering then~~~ =P

 
Related Posts with Thumbnails