Kakakku, Kak Asmat~
8/26/2008 01:13:00 AM | Author: eVy-D-YaNa
thanx kak Asmat for this lovely chocolate!~ =)


Sekarang Kak Asmat tengah intern. Hari Khamis lepas, kak Asmat datang UTP sempena konvofair. Dah tak sabar aku tunggu kak Asmat datang sini.
Kata kakak + partner~ cewah!~
Kak Asmat datang sini mesti la sebab nak raikan konvo si kekasih, abg Azuwan...ehem2!~ sekali la datang melawat ktorg kat sini. Yang bestnya kak Asmat stay bilik aku...yeehaw!~

Sampai-sampai ja kak Asmat kat sini masa subuh tu, teros ktorg bercerita..tukar-tukar cerita sampai la aku pi kelas. Masing-masing ada cerita nak kongsi. Gosip-gosip siket. Ngehee~ best2!~ Petang tu ktorg pi Ipoh, dengan abg Azuwan & kak Effa. Balik tu tros ktorg pi Demo Training Centre, ada perjumpaan mentor dan setup untuk gerai konvo esoknya.

Hari Jumaat, kelas aku plak full...lab dari pagi sampai petang. Pagi tu, kak Asmat pi tolong-tolong kat gerai. Petang dia keluar dengan abg Azuwan. So, ktorg tak jumpa sangat hari ni.

Hari Sabtu la yang paling best. Tengah hari tu, ktorg & Sabrina jalan-jalan pusing Convosquare tu. Tapi masa tu cuaca panas plak. Pusing-pusing kejap lepas pi booth Alaf21 & jumpa Ramlee Awang Murshid. Pastu ada la beli barang-barang siket & ktorg patah balik ke gerai PSSCMUTP, Blue Black Bay. Petang tu ktorg dah start busy prepare hadiah untuk abg Arep & kak Ina, Tenanga Pengajar kelas UTP15 yang sweet. Malam tu ktorg UTP15 plan nak makan-makan dengan diorg.

Malam tu, sementara nak tunggu abg Arep & kak Ina abeh dinner konvo, ktorg memang dah plan nak pusing-pusing Convosquare tu. Nak shopping lagi la. ngeh3~ kak Asmat pun memang tengah cari buah tangan untuk family abg Azuwan nanti. Coklat yang jadi pilihan. So, malam tu tros pi order. hehe~ Tak sangka plak, rupanya kak Asmat ada beli coklat gak untuk aku masa tu. wah!~ sweet kan!~ tapi masa tu tak tau pun coklat tu untuk aku. huhu~ surprise kot!

Pastu aku ajak kak Asmat tengok brooch. Aku memang nak tanya pendapat dia pasal brooch butterfly yang aku jumpa kat satu gerai tu. Lawa gila. Sekali pandang dah jatuh hati kat brooch tu. Bukan aku saja yang beli, dengan kak Asmat sekali terikot beli brooch2 kat situ. Dah la promosi macam bagos ja. Nak dijadikan cerita, bole plak black out masa ktorg tengah syok pilih2 brooch tu. haih~ Daripada plan asal nak beli satu butterfly ja, dah terbeli ber'butterfly-butterfly'. ahakz!~

Betol-betol lepas ktorg shopping brooch tu, hujan lebat gila turun. Naseb sempat pi Blue Black Bay dulu. Tempias kuat, abeh basah gerai ktorg semua malam tu. huhu~ Lepas tu, dapat gak UTP15 keluar dengan abg Arep & kak Ina pi McD Medan Gopeng, nak celebrate diorg dah berjaya grad.

Hari Ahad...herm..ni macam peak time la. Masa hari ni la ktorg paling kelam kabut sekali, Mana dengan terbangun lambat dengan nak iron robe grad untuk abg Azuwan. Memang lawak ja time ni. Time tengah hari ja sempat singgah sekejap kat gerai. Pastu aku temankan kak Asmat pi Chansellor Hall, join family abg Azuwan nak tengok dia amek skrol. Masa dalam perjalanan nak pi sana la, baru aku dapat tau coklat tu untuk aku rupanya. Siyes, Touching!! =)

Malam tu ktorg turun kelas latihan. Ni first time kak Asmat nak turun kelas latihan lepas betol-betol tamat sem lepas. Pertama kali gak kak Asmat pakai unifom silat cekak. Kiut ja dia. Semangat nak turun kelas. Siap ikot praktis lagi kat kelas latihan. Lepas abeh kelas, ktorg pi gerai. Bantu-bantu ajk, berkemas tutup gerai.

Esoknya aku ada kelas awal pagi. Masa balik kelas, kak Asmat dah siap-siap nak keluar dengan abg Azuwan. Masa kak Asmat balik, dah nak dekat dengan time tiket bas. So, ktorg pn tukar-tukar hadiah, salam n muahx2!~ kak Asmat pun balik.

Memang best masa kak Asmat datang sini. Macam-macam benda ktorg share. Tu la yang sweet!~ huhu. Tetap jadi kenangan. Kak Asmat, thanx very much 4 da lovely chocolate! Love it sampai rasa sayang nak makan. hehe~

kak Asmat,

HAPPY 21ST BIRTHDAY!
27 August 2008

CHAYUNK kamu, kak ASMAT!!~
muahx!
This entry was posted on 8/26/2008 01:13:00 AM and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

3 butterflies:

On September 1, 2008 at 9:09 AM , kUkUMaLu said...

ahaks~~!!

how sweEt~~~

ada story pasal akak lak...

thanks 2 u 2 diana~~~ [d lyn cm vip g2..hehe]

c ya soon~~~

 
On September 1, 2008 at 9:12 AM , kUkUMaLu said...

owh lupe lak...

jgn le xmkn coklat 2..

kang basi lak...hehe~~

 
On September 1, 2008 at 12:26 PM , eVy-D-YaNa said...

hehe...baek!!

akan diyana semadikan coklat tu dalam perut nanti! ewah!~ hehe~ =P

 
Related Posts with Thumbnails