Dia balik dah, dan...
5/16/2010 10:25:00 PM | Author: eVy-D-YaNa
Pagi sabtu kelmarin, adik aku balik rumah lepas seminggu masuk Kolej Matrikulasi Pulau Pinang (KMPP).



Herm, lepas seminggu dah kat sana, muka dia dah burn siket...balik rumah pun dok komplen muka dia 'hitam' siket daripada dulu..aku jugak yang kena dengar,,,hehe~
Tapi dia dah turun berat badan 2 kg...aisey...so, statement selamat aku untuk taknak rasa tergugat..(chey~)..aku pun gitau, stended la orientasi memang la turun siket...

Pastu balik2 tu, mula la dia menyibukkan diri nak update blog dia tu...cerita berkajang-kajang pasal minggu orientasi dia...hnnnss~

Petang-petang ktorg pi makan satu family kat Giant...sebab si budak ni nak menambah bilangan bantal dia...kena la pi beli kat situ...


Our beloved parents~
We, sisters!~
Malam pulak,...masa yang ditunggu-tunggu...nak tengok persembahan SHAHIR kat konsert ke-9 AF8! Aku & adik aku memang la peminat setia SHAHIR. Memang dahsyat la minat kami kat SHAHIR ni...sejak awal AF8 lagi, memang ktorg dok target SHAHIR ja..kecewa gak bila SHAHIR pernah tersingkir masa minggu ke-7..sampai adik aku dah tak nak dah tengok AF. Bila SHAHIR masuk balik, bole pulak dia nak sambung layan AF8. ah-ha!~ Aku pulak, dah tak terkira page yang ada pasal SHAHIR kat FB aku join or Like~ hehe~

We ♥ SHAHIR

Persembahan SHAHIR minggu ke-9 ni pun sangat tak mengecewakan! Bangga dengan SHAHIR yang berusaha buktikan kemampuan dia dan bangkit semula untuk membalas jasa pengundi-pengundi dia semua! Memang best la dia nyanyi lagu Tak Mungkin Berpaling & Tamaly Maak. Time lagu Tamaly Maak tu la paling best...cutenya dia! hee!~

Persembahan SHAHIR minggu ke-9 ni bole tengok kat sini.


This entry was posted on 5/16/2010 10:25:00 PM and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

4 butterflies:

On May 19, 2010 at 4:48 PM , Nash said...

diyana, cepat2 balik utp, jaga adik2 hang kat cni pula...
hehe~

 
On May 19, 2010 at 11:43 PM , eVy-D-YaNa said...

uih2...insyaAllah...
mmg slalu terkenang2 family kat sana...
eh2...a.nash dh abeh dh kan sem ni...huhu...xtau bla bole jumpa lg ni..melaka kot kan..huhu~

 
On May 22, 2010 at 9:05 PM , limauais said...

oh ya,shahir ni memang ensem.haha.

 
On May 23, 2010 at 12:37 AM , eVy-D-YaNa said...

hee~ cute kan shahir!~ =D

 
Related Posts with Thumbnails