The Shahir's Syndrome
5/24/2010 06:40:00 PM | Author: eVy-D-YaNa
Wah, tulis tajuk dalam English kan..tapi aku nak tulis post ni dalam BM ja...hehe~


Aku rasa memang ramai yang dah tau, aku ni peminat SHAHIR..so bila Shahir diumumkan menang ja...ada la aku dapat mesej daripada beberapa orang yang berkongsi kegembiraan sama macam aku...yang aku paling ingat sampai sekarang, mesej daripada kak Ina, "Tahniah diyana,...."

Wah, bila ucap tahniah macam tu, rasa macam aku orang penting pulak di belakang Shahir!

Macam kejayaan Shahir, kejayaan aku jugak!
bangga la jugak...hnnnsnss~~ =D

Kalo korang nak tau, masa konsert final AF8, bila terumum ja Shahir yang menang, aku & adik aku yang jugak peminat Shahir memang bersorak sakan, sampai parents ktorg geleng kepala kot!! Tengok anak2 diorg macam dah terkena virus! virus Shahir~~ ah-ha!~~ In fact, parents aku pun tumpang sekaki minat kat Shahir~ Masa nak tau juara antara Shahir dengan Adira pun, aku & adik aku bole tahan neves..hehe~

Kat Ofis tadi pun, ada jugak colleagues aku yang panggil aku Shahir! Ada ke patut...diorg pun layan ja aku minat Shahir.... ;P

Lebih kurang macam tu la pengaruh Shahir terhadap aku terutamanya 2 3 hari ni. Lagu dia yang baru tu pun Kebahagiaan Dalam Perpisahan aku asyik mainkan ja...cayaaa la~~

Untuk sesapa yang undi or support Shahir...ni note penghargaan dia...
Kudo to his fan page in FB for this photo...




Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum
Bunga yang layu pada musim luruh
Yang dulunya mekar di sinar suria
Bila sudah kering pasti akan gugur
- Shahir

This entry was posted on 5/24/2010 06:40:00 PM and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

3 butterflies:

On May 26, 2010 at 1:18 AM , cik aso said...

perrrrggghhhhh taruk lagu S***** kat sini....mantoppppp!!!! (S ye bukan huruf lain;P)

p/s: tetiba teringat video klip dia.hehehehe

 
On May 26, 2010 at 10:47 PM , eVy-D-YaNa said...

hehe...tu la minat punya pasal!

video klip dia pn mcm best!
dh donlod dh awl2..

k.ina pn mcm minat dia kan..hehe~ =D

 
On May 27, 2010 at 12:41 AM , cik aso said...

hahahahaha... teeeeettttttttttt =P akak minat org yg nyanyi sedap je, wah cover line.hahahaha.sebaya adik akak tu, x sesuai nak minat lebih2.hahaha.

ni nak habaq mai ni.. sebab baca blog hang lah tau hang minat kat S*****, lps tu terus nk tgk konsert final..dgn mak akak skali tumpang sekaki excited tgk konsert final padahal bkn tgk konsert minggu2 tu pun.mak akak bertambah excited bila tau hang minat S*****.hehehe

p/s: akak pun dh download video klip dia dan 4 lg finalis yg lain gak. lima2 mp3 pnya pun dh ada..jeng jeng jeng.hehehe

 
Related Posts with Thumbnails