OK, I Demand !
5/13/2010 01:17:00 AM | Author: eVy-D-YaNa
Masuk hari ni, dah 2 orang colleagues kat tempat intern aku dapat bunga ros daripada pakwe dan tunang masing2...Uh, tipu la kalo aku cakap aku tak terusik tengok diorg dapat bunga....dah la dapat sejambak bunga ros merah yang segar pulak tu...bestnya! Biasa la perempuan, sekeras-keras atau setomboi mana sekali pun kalo dapat bunga macam cair gak...

Konon2 macam tumpang gembira bila diorg dapat bunga...Pastu dalam hati dah berkira-kira dah, bila agaknya bole dapat macam tu kan?Herm, pastu jawab sendiri dalam hati...

"Dah la tu diyana...takyah berangan dah...boyfriend pun takda lagi, jangan mimpi la nak dapat bunga macam tu.....huuuuuuuuu~"

OK, now I demand!


Cewahhh..harap2 ada prince charming yang nak bagi aku bunga macam ni...


Confirm kembang setaman hati aku!



This entry was posted on 5/13/2010 01:17:00 AM and is filed under , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

4 butterflies:

On May 16, 2010 at 1:10 PM , Airland said...

amin..

 
On May 16, 2010 at 9:17 PM , eVy-D-YaNa said...

insyaAllah~ =)

 
On May 22, 2010 at 6:09 PM , AsMaT said...

insyaAllah...akak doakn diyana cpt2 dpt bunga dr prince charming..

p/s: prince charming akak bile agaknye nk bg bunga g2 ek..hehe

 
On May 22, 2010 at 9:04 PM , limauais said...

ade rezki nanti,ade la org bagi bunge.bkan stakt 1 kuntum je,tp satu lori.haha.

 
Related Posts with Thumbnails