Hubungan...
5/24/2010 06:59:00 PM | Author: eVy-D-YaNa


Herm, hari ni aku ditanya dengan soalan cepumas yang buat aku terdiam dan berfikir...

"Macam mana kalo diyana & ****** ditakdirkan bersama, diyana terima x?"
Dushhh, daripada soalan tu, akhirnya ni yang aku terfikir sekarang.....
Kenapa ek dalam sesuatu perhubungan selalunya banyak perkara rumit yang perlu difikirkan?
Ada orang cakap aku ni terlalu banyak berfikir dan banyak main dengan perasaan sendiri. huhu~
Apa yang bole kita buat bila kita cuma pipit di sisi enggang? herm.....

yang dari zaman silam pun, kadang-kadang ada impak yang besar...

I think I need something to distract my thinking, my uneasy feeling right now.
Ouh, may be Shahir can help~! *wink3*











This entry was posted on 5/24/2010 06:59:00 PM and is filed under , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

6 butterflies:

On May 25, 2010 at 7:43 AM , Nash said...

ade org ckp kat abg nash, "...lambat2 ni special cket..."

so think about it, dont think about shahir...haha

 
On May 25, 2010 at 1:17 PM , fishies said...

sape ****** tu?
cite la! cite la!

 
On May 25, 2010 at 1:24 PM , McFLuRry_MaNIaC said...

kalau bukan die ntuk dyana, insyaALLAH akan ade sum1 y jauh lbey baek dari die.^^

 
On May 25, 2010 at 11:20 PM , eVy-D-YaNa said...

abg nash,
herm, mgkin lg lambat la kot...
naseb xbrpa baek buat masa ni..
mgkin ada yg lg spesel pd msa dpn... =)


cik fishies,
hehe...just someone met not at the right time and right place... =P

fana,
tu la kan...insyaAllah...ada lg yg lbih baek kot... thanks fana~ =)

 
On May 26, 2010 at 1:16 AM , cik aso said...

ehem2... ****** == shahir --> boleh gak kan boleh kan boleh kan? hahahaha.

 
On May 26, 2010 at 10:51 PM , eVy-D-YaNa said...

cik aso memang bijak!
Shahir mmg dh dlm waiting list dh ni..ranking first lagi tau! ;P

 
Related Posts with Thumbnails