Garang ke aku?
10/04/2010 02:23:00 AM | Author: eVy-D-YaNa
Ada budak kelas aku tadi cakap kat aku yang aku ni tak bole jadi garang...lebih kurang gini la ayat dia...

Adik tu, 
"Kak Dyana tak garang kot..cuma bila akak senyap, akak nampak garang sangat sampai macam ingat uh garangnya akak ni, tapi bila akak dah start cakap2, tak garang langsung!"


Wah, pengakuan jujur ya dik?! hehe~ 
Aku rasa kelakar la jugak. Memang aku ni susah nak garang, fakta. 
Yang kelakarnya bole pulak dia rasa aku garang bila aku senyap...hehe~

Kesimpulannya, ni la aku yang memang susah nak jadi garang...lalala~  


 
p/s: K, jom tido...nyte2~ 
  
This entry was posted on 10/04/2010 02:23:00 AM and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

5 butterflies:

On October 4, 2010 at 5:21 PM , SHOLLEH C said...

haha..sapa la adik tu ya.setuju kot dgn dia.hehe.
kpd adik tersebut,jgn smpai diyana mengeluarkan kegarangannya...

 
On October 4, 2010 at 7:05 PM , eVy-D-YaNa said...

hehe~ owh setuju ek?
btol ka msa senyap nmpk garang? kuang3~~ ;P

ah-ha!~

 
On October 4, 2010 at 8:02 PM , fishies said...

wuuuu!
diyana garang!

takutnye-takutnye~~~

=p

 
On October 5, 2010 at 2:04 AM , eVy-D-YaNa said...

amboi kiera...over nampak...hehe~~ ;D

 
On October 16, 2010 at 1:41 PM , cik aso said...

garang??? tak sesuai :P

 
Related Posts with Thumbnails