Dapur dan dengan apa yang ada
10/08/2010 03:01:00 PM | Author: eVy-D-YaNa
Sejak aku, Bee & Mimie berjaya  mengemas kini peti ais dan mengemas dapur rumah ktorg, semangat memasak tu semakin menebal. cewah!~ ;D 

kemas kan? heee~

Dapur gas pun baru beli...termasuk jugak peralatan2 asas...

Memandangkan hari ni, Jumaat, ktorg takda kelas, jadi buat keputusan nak masak ringkas2 untuk makan tengah hari.....

dan

ni la hasilnya...

Corn beef masak sos + salad telur + nasi
Bee masak corn beef tu dan aku tukang letak perisa. Mimie lak masak salad telur. 
Memang ringkas, sebab ni ja bahan yang ada kat dapur ktorg buat masa ni.

tapi apa2 pun tetap SEDAP..nyum3~~



This entry was posted on 10/08/2010 03:01:00 PM and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 butterflies:

On October 8, 2010 at 7:05 PM , fishies said...

nak report kat RCSU
ader orang bawak
dapur gas!

=D

 
On October 8, 2010 at 7:14 PM , eVy-D-YaNa said...

eh amboi2!!!

mcm la rumah dia takda kan!

hehe~~ ;P

 
Related Posts with Thumbnails