My Ch/Kemikal Romance
1/08/2009 12:52:00 PM | Author: eVy-D-YaNa
My Ch/Kemikal Romance


Hari ini dalam sejarah. Lepas kelas, aku dah terkantoi atau lebih tepat mengkantoikan diri sendiri (seperti yang diorg cakapkan) depan abang2 n kakak2 yang sangat disayangi tu. Tu la padahnya kalo nak berahsia sangat. Sekali kena, amek! padan muka! Rahsia yang hampir satu, dua, tiga...empat tahun aku simpan, pecah macam tu ja. Kantoi depan ramai orang pulak tu. Tapi memang salah aku pun, secara semula jadinya memang tak pandai cover kalo pasal hal yang satu ni. Selalu ja kantoi. Naseb baek la rahsia sendiri, bukan orang lain. Tapi yang peliknya, rahsia sendiri pulak yang kantoinya. haih~

Sebelum tu Sab pun dah kena jugak dengan abg Ipe & abg Rambo tapi situasi & orangnya lebih spesel. Tak tau nak gambarkan macam mana situasi tu, tapi lebih kurang macam ni la...

yang kat depan tu memang la sangat pandai buat trik!

abg ipe : kenapa diyana sayang ***?

diyana : herm..tak rasa pa2 pun, macam mana nak sayang...

abg ipe : dah tu diyana suka sape?

diyana : *tersenyum* ada la..biarlah rahsia...

abg ipe : sesame ahli mana ade rahsia...

diyana : huhu~

abg ipe : bagi hint, nama die start dengan huruf ape?

diyana : *diam + geleng2*

abg ipe : die asal dari mana, Ipoh, Taiping, ***? dari ni *** kan, kan?

diyana : huhu..tak tau..tak tau..tak nak cakap *geleng2 kepala*

abg ipe : die amek sijil kat *** kan?

diyana : *mula2 diam pastu goyang2 kaki kak asmat, konon nak ngadu sebab kena buli bertubi-tubi ni!* akak...


tak sangka pulak point ni yang diorg ingat aku buat pengakuan pasal si dia yang bertuah tu...adey~
trapped!!

abg ipe : betul kan my chemical romance? *muka eager & tergelak2*

diyana : *diam pastu buat muka macam nak nanges dah*

(diorg yang lain2 [abg rambo, abg azuwan, kak asmat, sab, azuani] dah gelak2 macam nak pecah perut...rupa-rupanya diorg dah tau tapi buat2 tak tau...ces~)

abg ipe : *sambila gelak evil* tengok, blushing gile muke!

diyana : *speechless + tutup muka dengan vest*

sab : sekarang ni diyana pulak rasa apa yang sab rasa...

diyana : herm, tu la..*suara slow* tapi macam tak layak ja...

abg ipe : takpe, jangan putus asa!

---------------------------


p.s : '***' - identiti dirahsiakan untuk keselamatan peribadi dan menjaga nama mereka yang terlibat.

p.s.s: entry ni dipostkan atas permintaan diorg2 ni. 'Kerna kasih kuturutkan~' =)

p.s.s.s: 7 Januari 2009, 7 ahli, tepi dinding dan pintu, blok chemi lama.

p.s.s.s.s: maka, bermulalah episod dalam hidup untuk hari tu dan seterusnya untuk diusik habis-habisan...dah la aku tak pandai marah orang...setakat buat mimik muka lepas la..oh hati! sabar...sabar. Satu yang aku nampak kat sini, diorg2 ni semua sangat supportive! Siyes! ok, Chayunk korg!~

Image Hosted by ImageShack.us
This entry was posted on 1/08/2009 12:52:00 PM and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

15 butterflies:

On January 10, 2009 at 8:51 PM , anak melayu said...

oooooooooooooooo~

sape die?sape die?sape die?sape die?sape die?sape die?sape die?sape die?sape die?sape die?sape die?sape die?sape die?sape die?sape die?sape die?sape die?sape die?sape die?sape die?sape die?

huhu.tula.berahsia lagi dlm bab2 cmni...sape die?gtau la.hakhakhak

 
On January 12, 2009 at 7:47 PM , yunyung~ said...

sya tauuuu~~~~~~~ heuhehuhehuehuehue... o/
chaiyok diyana~ jika hati ikhlas menyayang, jangan dibiarkan disimpan.. nanti terseksa hati.. one advise, tunggu masa yang sesuai.. insya Allah kalau jodoh tak kemana.. sya doakan yang terbaik.. :)

 
On January 13, 2009 at 4:37 AM , syami said...

hai..remember me?? pandai tol dorg trick ea..??? kene pandai mendiamkan diri..br selamat..hehe

 
On January 13, 2009 at 1:56 PM , eVy-D-YaNa said...

almk abg kord, xbest la kalo diyana ckp direct..kta kna give n take..baru aci...hik3~

kak effa tau? thanx kak effa tlg doakan & bg nasihat berguna...insyaAllah kalo msanya sesuai n ada jodoh..hehe~
p/s: cuak2~

tu la kak syami, diyana kena trening lg bab2 mnympan rahsia ni...mcm stu dunia dh tau plak...siyes, kantoi~ ;P

 
On January 14, 2009 at 2:56 PM , itabudakbaek said...

cisss...a.ipar ni memang.. pandai nak korek rahsia orang.. ita pun terkena gak...huhu... adoi laaaaa... menci...

 
On January 15, 2009 at 2:33 PM , jon jonson said...

silap la korg kalo ada niat nak berahsia dgn abg2...kata Sa Udara

ps: bermula hari ini smpi lusa korg leh tgk special post psl Transformasi Perigi Mat Kilau...dah cantek skrg taw!

 
On January 15, 2009 at 2:47 PM , eVy-D-YaNa said...

tu la kak ita kan..rsa geram sgt~ hehe~

Transformasi Perigi Mat Kilau? wow! ni mst berkaitan dgn prgrm wiken ni kn, abg ji'an?

 
On January 15, 2009 at 3:37 PM , jon jonson said...

ita tu sama je,kura2 dlm bot

perigi tu dah jd antara trademark PPMI...ada 2 prog wiken ni...hanya dpt bersama smpi sabtu dek hambatan tanggungjawab...

 
On January 15, 2009 at 11:53 PM , cik aso said...

lalalalalalalalalalalalalalalalalalala.... bila nak story kat akak plak ni. lalalalalalalalalala =P

 
On January 17, 2009 at 12:57 AM , eVy-D-YaNa said...

eh, bkn akak dh tau ek? hehe~

 
On January 17, 2009 at 4:32 AM , Airland said...

Alaa.. klu ipe dh tau.. abis la sa2 dunia kecoh..
abis la ko.. 7 thn arr ko kene point..hahaha

 
On January 18, 2009 at 11:10 AM , syami said...

sudah2 la tu ...kesian kt adek aku nih

 
On January 18, 2009 at 6:18 PM , eVy-D-YaNa said...

- wah2...sampai 7 thn?! tp mmg macam satu dunia nk tau dh ni..hehe~

- tu la kn...cian kt diyana..huhu~

 
On January 20, 2009 at 9:51 PM , itabudakbaek said...

ape encik jon jonson..?ade ke kura2 dalam bot.?? huuu~~~ diana sabo k... layan...~~zasss~~~

 
On January 21, 2009 at 1:58 AM , eVy-D-YaNa said...

sabo2...layannn~

 
Related Posts with Thumbnails