Tak Suka
1/22/2009 12:36:00 PM | Author: eVy-D-YaNa
Semalaman kaki dah berbendej. Hari ni kena pegi kelas akademik macam biasa. Adoy..bangun pagi kaki dah berdenyut. Ingatkan dah letak minyak dan bendej kaki makin ok..terbalik pulak. Maka terpaksa la pegi ke kelas dengan krim Counterpain + bendej + ankle guard. *sigh*

Dah tiga sem kaki aku jadi macam ni. Terencot-encot pegi kelas. Mula2 sakit satu kaki ja, tapi lepas tu dua2 sakit sebab kaki satu lagi kena banyak sangat tekanan. huhu~ Sakit tu tak kesah tapi tak sukanya bila:

1. kena pakai bendej + ankle guard. rimas.

2. kena pakai selipar pegi kelas. paling tak suka berselipar ke kelas. Nak pakai kasut, kaki dah mengembang, tambah dengan bendej lagi, tak masuk kasut. huhu~

3. kadang-kadang tak dapat fokus dalam kelas. Asyik rasa ada yang tak kena dengan kaki.

3. kena berkejar-kejar nak pegi kelas. Dari satu kelas ke satu kelas. Pastu ada yang kena naik tangga. Mancabar kot. Kawan2 dah jalan ke depan dah.

4. orang asyik cakap kesian bila tengok kaki aku. Aku OK ja tapi bila orang asek kesian ja, terasa macam cacat pulak..huhu~


Sabar...sabar...Tuhan baru nak duga sikit ja ni. Harap2 cepat baik sebab nak trening elok2. huhu~

Image Hosted by ImageShack.us
This entry was posted on 1/22/2009 12:36:00 PM and is filed under , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

6 butterflies:

On January 22, 2009 at 8:18 PM , ARe-TEh said...

alalalala...
ath x kecian pun kt dyana
he2..sbb taw bnd bese jd kt dyana
i mean,,,dyana kn kuat..he3
cmni la
rest dlu..tggu btul2 baek..br leh g trening
jgn paksa sgt kaki tu...
kalo nk cpt baek,,jgn la force kaki tu...
mst nk cpt baek kn???
(mcm tgh nasihatkan patient lak..ad gaya x?hu3)

 
On January 22, 2009 at 9:04 PM , eVy-D-YaNa said...

hehe..naseb atih xksian sgt..hehe~
insyaAllah..
tp sgt rindu nk trening mcm biasa~
oh kaki..cepat la baik!

 
On January 23, 2009 at 12:37 AM , cik aso said...

eh... sakit yg lama tu ke?? tak elok lagi dari dulu? pi la berurut diyana.risau pulak tengoknya.

 
On January 23, 2009 at 7:02 AM , Abah said...

As'km akk, abh dah lihat gambar kaki yang akk letak dalam blog ni.
Nampaknya akk kena rehat dari aktiviti fisikal selama 2 atau 3 minggu untuk membolehkan 'full recovery'.
Harap dapat berhati2 dalam gerak geri bagi mengelak sebarang kecederaan.
Ok, take care sayang.

 
On January 23, 2009 at 10:36 AM , eVy-D-YaNa said...

kak ina, ha'ah, sakit kt kaki yang sama..terkena masa trening demo tp masa tu ok lagi..bila p kelas kemahiran mlm tu jadi teruk lg..haih~
tu la, igt nk p berurut...diyana pn lg risau~ huhu~

oryte Abah, I'll try my best, but i really got time constraint now, that I need to give my full commitment in this 2 3 weeks~

 
On February 1, 2009 at 11:06 PM , syami said...

dyana...skg da 0k ke bl0m kaki tu?? jgn pakse sgt k

 
Related Posts with Thumbnails