Herm....
2/11/2009 02:24:00 AM | Author: eVy-D-YaNa
Herm...
Rupa-rupanya dah seminggu aku tak keluar minum lepas kelas dengan ahli-ahli keluargaku.
Tiada upaya aku untuk bersama diorg untuk seminggu yang lepas. DEMAM...tu la sebabnya.
Rasanya ni demam aku yang paling lama dan kedua teruk sepanjang hidup yang aku sedar.

SEPI. . Sesepi kisahku di atas katil. Serius sangat sepi.
Dah menjadi kebiasaan sejak setahun yang lalu, untuk makan bersama keluargaku ini.
Bila seminggu tak dapat lepak bersama..memang pelik jadinya.
Terbayang-bayangkan diorg. sangat RINDU!!!

Aku sangat sedar malam ni. Semangat aku tetap bersama diorg,
Walau kat mana aku berada..even atas katil sekalipun.
Nak sangat lepak macam biasa dengan abang2 dan kakak2 semua.
Rupa-rupanya diorg pun terasa ketidakmunculan aku. uh, TERHARU!
*regards: kak Didie~*

Malam ni dapat keluar, at least..
regardless of still coughing & headache...
PUAS!
Rasa sihat ja bila dengan diorg.
Mesti ada yang bole dibual dan diketawakan.
SERONOK.
Memang bole baik sakit...tak pun lupakan sebentar pasal sakit tu.
Telatah2 diorg ni penawar sebenarnya.
terasa macam pulih semangat...
dan aku pun nak CERIA2 dan MANJA dengan diorg macam selalu. ;D
*p/s: bajet macam adik paling bongsu...so far!* ;P


sekali lagi,


Saayaaang Semuaaa!~


p/s: Pada sepi ini, aku mencari sinar mata itu. Pengubat keresahan yang bersarang di hati. ;)

Image Hosted by ImageShack.us
This entry was posted on 2/11/2009 02:24:00 AM and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

7 butterflies:

On February 11, 2009 at 7:24 AM , jon jonson said...

ada org yg sihat wal-afiat cukup segala anggota tp langsung x berasa pun nak join minum lps kelas

 
On February 11, 2009 at 12:24 PM , eVy-D-YaNa said...

herm...

mata kasar diorg belum cukup halus untuk menilai seni dalam keluarga ni...
satu kerugian yang semestinya sangat besar..huhu~

 
On February 11, 2009 at 6:32 PM , sousuke said...

rugi bg mrk yg mengetahui
namun tidak bg yg belum mengerti...

ajak pelan2...lama2 lekat le tu.

adik bongsu kunun...nak jd makcik dah...^_^

 
On February 11, 2009 at 7:30 PM , yunyung said...

hehu... betul2~ sgt terasa sekarang sebb lagi jauh duduk.. huk2... nak ikut gi bm!!~~~

 
On February 11, 2009 at 8:13 PM , angah`izza said...

saye yg jauh d perantauan ni lg la sepi...sepi sesepinya.dh berkarat rs nya ni.lame dh x brainwash

 
On February 12, 2009 at 2:17 AM , chillsberry said...

combi~ kena kuat!

 
On February 12, 2009 at 4:32 AM , didie ^__^ said...

mak cik dyana? cam pelik jek..huhu

cHaiyok2 dyana!!! t lepas da betol2 sehat kite smbg ronggeng lagik! heee~ :P

 
Related Posts with Thumbnails