Combi
2/12/2009 03:58:00 AM | Author: eVy-D-YaNa
COMBI

Tu la gelaran untuk aku sekarang ni di kalangan ahli-ahli PSSCM UTP. Entah macam mana idea nama tu bole terfikir oleh abg Nazri dan direct diberi kat aku. huhu~

Sekarang dah sangat glemer aku dengan panggilan Combi, sampaikan jurulatih kelas kemahiran aku sekarang ni, abg Zack dan NYDP Cawangan Perak, abg Man pun dengan selambanya panggil aku Combi jugak.

Nak cakap apa lagi. Terima saja. Lagipun, macam sangat UNIK ok gelaran tu....spesel untuk aku ja. hehe~ gila glemer~ :D

Image Hosted by ImageShack.us
This entry was posted on 2/12/2009 03:58:00 AM and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

5 butterflies:

On February 12, 2009 at 10:55 AM , jon jonson said...

ok gak tuh...combi sihat?

 
On February 13, 2009 at 8:11 PM , eVy-D-YaNa said...

herm...Alhamdu Lillah~ sehat2~ :P

 
On February 16, 2009 at 12:57 PM , syami said...

combi?? teringat citer kassim selamat

 
On February 17, 2009 at 6:55 PM , eVy-D-YaNa said...

nostalgia kan, kak syami?

 
On February 18, 2009 at 1:15 PM , syami said...

jangan kerana cinta kita kufur nikmat

 
Related Posts with Thumbnails