Mata
2/26/2009 04:32:00 AM | Author: eVy-D-YaNa
Orang cakap 'Mata tak bole menipu'. Betulkan?
Sebab tu cara paling senang nak kesan pembohongan adalah melalui mata si yang bercakap tu.
Semua bole nampak dari situ, terutamanya untuk orang yang tak pandai berbohong tapi nak bohong jugak.
(post ni bukan nak cakap pasal bohong tapi mata ja)

Mata jugak menggambarkan perasaan seseorang masa tu. 'Mata tak bole menipu' kan?
Herm..teringat chat kat gtalk dengan abg Tajul. Rupa-rupanya dia dapat baca apa yang aku rasa masa sebelum tu dengan mata aku ja...
Kantoi ja selalu...sah2 aku takda bakat langsung jadi pelakon
Tentang kisah sebenar yang ktorg bualkan tu, biarlah rahsia..tapi,

abg Tajul : *******, ade sinar di mata kamu.

aku: ? *dalam hati - huhu...obvious..malunya*

So, sepatutnya kita tak perlu jadi pelakon la kan?

Image Hosted by ImageShack.us
, |
This entry was posted on 2/26/2009 04:32:00 AM and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

7 butterflies:

On February 28, 2009 at 6:37 PM , anak melayu said...

tp mata juga bole menipu sebenarnya.
cthnye,bile ade seseorang yg baru kenal saya,die mesti akan tanye, "ko ni isap gam ke??" walhal hakikatnya adalah tidak sama sekali!
...mentang2 mata saya merah~

p/s: ade cara utk memutihkan mata putihku yg merah?

 
On March 2, 2009 at 11:24 AM , erydla said...

haa , pandai pulak ang bermarah kat sini .
memang kita tak perlu menjadi pelakon .
apa , ang igt ini realiti pentas utk kegelapan je ke ?
adoyaii .
nvm , keep it up !
:)


p/s : psst , amende yg myk star kat abg tajul tuh ???!!

 
On March 2, 2009 at 11:25 AM , erydla said...

*bermadah !

 
On March 2, 2009 at 11:48 AM , kiera-fishies said...

betul2 diyana..
mate tak mampu menipu..
abg kord..
mate merah itu
adalah disebabkan oleh
tangisan kerinduan yang mendalam
pada partner kelas latihan~
hehehe..

 
On March 2, 2009 at 12:07 PM , sumere said...

emm..mataku cantik..hehe

 
On March 4, 2009 at 2:57 AM , chillsberry said...

evy. terima kasih sebab puji mata abg amin. hik hik.

 
On March 4, 2009 at 1:03 PM , eVy-D-YaNa said...

erm, abg kord, rasanya mata fizikal tak terlibat kot dalam situasi ni..hehe~ mata rasa ja kot..

kak syami, ya kot~ hehe~ ;P

eh2..bla masa pulak evy puji mata abg amin?? adey~ ;P

 
Related Posts with Thumbnails