Kisahku dan Katil
2/09/2009 01:52:00 AM | Author: eVy-D-YaNa
Dah 3 4 hari dah macam ni. Tak baek2 lagi. Asek tengok katil, syiling dan meja. Pressure2~ Ubat sampai dah nak abeh. Tak OK jugak lagi. Dah nak dekat seminggu dah ni, asyik demam ja. Tapi lebih teruk lepas insiden kat UiTM yang lepas. Demam kejap, makan ubat ok. Pastu demam balik. Bila rasa konfiden siket bole buat kerja terutamanya assignment yang kena hantar masa tak hadir kelas tu, baru tengok skrin laptop dan teks buku, mula la rasa pening....kadang2 duduk saja pun rasa goyang. Haisyh...apa nak buat ek? buntu2..

Nak sehat cepat. Kelas kemahiran pun tak dapat prektis betul2...gila sedeyh~ Tengok orang laen bole prektis, tapi aku tengok ja dari tepi. huhu~ Fitness jangan cakap la...entah mana2 dah...huhu~

Image Hosted by ImageShack.us
This entry was posted on 2/09/2009 01:52:00 AM and is filed under , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

3 butterflies:

On February 9, 2009 at 2:45 AM , tawawfayakof said...

demam demam nih... gi ah chek ngn doktor.


papehal pun, jaga lah kesihatan.

 
On February 9, 2009 at 5:07 AM , jon jonson said...

yeah! btol tuh

 
On February 9, 2009 at 3:36 PM , Airland said...

Betol3x!!!
nak gak menambah..hehehe

 
Related Posts with Thumbnails