MAT PSSCM UTP ke-11 : Pentas speko??
8/20/2009 02:30:00 AM | Author: eVy-D-YaNa
Tarikh : 19 Ogos 2009

Masa : 9.30 malam

Tempat : Dewan Kuliah D1 , UTP

MESYUARAT AGUNG TAHUNAN
PERSATUAN SENI SILAT CEKAK MALAYSIA
UNIVERSITI TEKNOLOGI PETRONAS
KALI KE-11 SESI 2009/2010

MAT PSSCMUTP ke-11 dimulakan dengan bacaan doa dan ucapan Presiden PSSCMUTP Sesi 2008/2009, saudara Mohamad Saiful bin Hamid. Seterusnya majlis diteruskan dengan ucapan Penasihat 1 PSSCM UTP, En. Mohamed Nor Rosli bin Baharom. Majlis dirasmikan oleh Bendahari PSSCM Cawangan Perak, En. Ros Azman bin Abdul Aziz. Antara tetamu kehormat yang turut hadir ialah saudara Mohd Azuwan bin Maoinser. Majlis diteruskan dengan penyampaian cenderahati kepada perasmi dan persembahan montaj.

Para VIP


Ucapan Penasihat 1 PSSCM UTP


Ucapan Perasmian


Pemberian cenderahati kepada perasmi majlis


meja makan VIP


Antara agenda MAT PSSCMUTP ke-10:

- Pembentangan dan pengesahan Minit Mesyuarat Agong PSSCMUTP kali ke-10.
- Pembentangan dan penerimaan Laporan Aktiviti PSSCMUTP bagi sesi 2008/2009.
- Pembentangan dan meluluskan Laporan Penyata Kewangan PSSCMUTP sesi 2008/2009.
- Peletakan Jawatan oleh Ahli Jawatankuasa PSSCMUTP sesi 2008/2009
- Pemilihan Ahli Jawatankuasa PSSCMUTP sesi 2009/2010
- Pemilihan dua Juruaudit PSSCMUTP sesi 2009/2010
- Membincangkan usul-usul daripada ahli-ahli.


sidang korum

sidang korum


Barisan Exco 2008/2009
TERIMA KASIH

Barisan Exco 2009/2010
TAHNIAH & SELAMAT MENJALANKAN TUGAS

Ucapan penangguhan mesyuarat

Presiden PSSCMUTP 2009/2010, saudara Mohamad Saiful bin Hamid mewakili barisan exco merakamkan jutaan terima kasih kepada ahli-ahli yang telah memberikan sokongan dan kerjasama yang padu dalam menjayakan aktiviti persatuan dan mengharapkan agar semua ahli dapat terus memberikan komitmen kepada persatuan. Sekalung penghargaan kepada barisan exco sesi 2008/2009 atas segala sumbangan dan jasa terhadap PSSCMUTP.

Presiden PSSCMUTP 2009/2010, telah menangguhkan mesyuarat pada jam 1.08 pagi dengan ucapan terima kasih. Nyanyian lagu 'Warisan Mutlak'.


*******

Pentas Speko??

MAT kali ni sangat meriah dengan gelak tawa yang secara tak sengaja dan tak dapat ditahan lagi.

Semuanya sebab SPEKO! ulang sekali lagi, SPEKO!

Ingatkan virus speko tu merebak masa trening demo ja, tapi ni dah siap menular sampai ke MAT...ah-ha!~ :D

Aduh, tak tahan nak gelak, tau tak, terutamanya masa ada kat depan atas pentas tu...
dengan gelagat dan speko2 Pengerusi Sementara MAT malam tu....sapa lagi kalo bukan abg Jawa...hehe~

mau tau lagi detail??
sila baca jugak post ini. [klik sini]


This entry was posted on 8/20/2009 02:30:00 AM and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

5 butterflies:

On August 21, 2009 at 2:48 PM , keyna.na'im said...

hahahahah..
lawak la tym malam tu^_^
kesempatan ni nk ucp slmt mnyambut bulan pose n sowi byk2 kalu ade terslh ckp bhse..maafkan yek :)

 
On August 21, 2009 at 3:53 PM , SNABAW said...

speko ? speaker ke ?

 
On August 21, 2009 at 3:59 PM , eVy-D-YaNa said...

keyna.na'im
ha'ah...adoyai...xlarat kot nak gelak2 dh time tu...lawak sgt..
hehe
sma la ek keyna...selamat berpuasa
maaf jgk dr hujung rmbut smpai hujung kaki.. :)

adik
alamak..hg xtau kn speko tu menda?
herm, speko tu mksudnya tersalah sebut perkataan secara spontan tp mcm dlm keadaan kronik gak la perkataan tu rosak...dan klaka gla2 perkataan yg baru tersebut tu...hek3~
cba hg baca cth dlm post yg satu lg tu.. fhm kot..hehe~ sila2 :)

 
On August 21, 2009 at 10:33 PM , kiera-fishies said...

huhu.. diyana..
tak pat rase kehangatan
speko malam tuh!

cuak giler jadik s/u sementara!
raser semua bender nak kena catat!
huhu~

 
On August 22, 2009 at 1:51 PM , eVy-D-YaNa said...

hehe..ya ka?

xpa2...jd s/u mmg gitu pn kejanya..
anyway, it gave u a very useful experience right?
bkn semua org mmpu buat keja s/u.. :)

 
Related Posts with Thumbnails