Salam Aidilfitri
9/16/2009 06:30:00 PM | Author: eVy-D-YaNa

Assalamualaikum....

Herm, bulan Ramadhan pun dah nak sampai ke penghujungnya, hari ni pun dah hari ke-26 puasa. Dah nak raya dah kan? lagi dua tiga hari, insyaAllah~ Harap-harapnya korang semua dapat tempuhi Ramadhan kali ni dengan lebih baik atau mungkin lebih sempurna dari yang sebelum-sebelum ni. InsyaAllah. Masa-masa yang ada ni, bole la jugak nak dimanfaatkan sebaiknya untuk mendapat keberkatan Ramadhan dan jugak keredhaan Allah. Peringatan kat diri sendiri jugak yang selalu lalai & alpa ni. huhu~

Herm, aku dah nak pulang ke rumah esok, hari Khamis, dalam waktu tengah hari ke petang. Jadi sama-samalah kita doakan perjalanan kita semua kali ni selamat menuju ke destinasi masing-masing.

Herm, di kesempatan ni jugak aku nak mohon ampun dan maaf daripada korang semua yang sedang membaca post ni, kawan-kawan, rakan-rakan seperjuangan, abang2, kakak2, adik2, saudara sekeluarga & warga UTP yang lain; andainya ada atau pernah...

TERkasar bahasa,
TERsilap bicara,
TERmarah yang tak kena,
TERtanya yang tak tentu hala,
TERsasul yang tak sengaja,
TERpukul kat mana-mana,
TERpekik di telinga,
TERhantuk di kepala,
TERpinjam harta benda,
TERmoody tak semena-mena,
TERumpat bila-bila,
TERmacam-macam lagi yang kena mengena,
Semoga dimaafkan.

dengan ucapan:

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Maaf Zahir & Batin~



daripada: eVy-D-YaNa & Keluarga

p/s: kepada sapa2 yang tak dapat kad raya, harap maaf ek. Peruntukan kali ni kurang mencukupi. Hanya kepada yang rapat saja sempat diberi. Tapi jangan risau tau sebab ucapan dalam kad tu sebijik dengan ucapan kat dalam post ni. hehe~ -hepy2 slalue!~ -


my Family~~
I miss my family so much!!!
can't wait to see them~

we're so-called twins a.k.a sisters!~



p/s: I need a break, to think. I want to be away from everything right now. =_="


This entry was posted on 9/16/2009 06:30:00 PM and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

5 butterflies:

On September 16, 2009 at 9:38 PM , cik aso said...

selamat hari raya..

maaf zahir dan batin =)

 
On September 17, 2009 at 12:55 AM , Kencana21 said...

selamat hari raya chombi..hehe
maaf zahir dan batin..
tQ very much utk kad tu ek.. =)

 
On September 17, 2009 at 2:05 AM , *pinky *winky *specky said...

happy hari raya too...
maaf zahir batin eh ;)

 
On September 17, 2009 at 4:17 PM , didie said...

selamat hari raye diyana~~~ :)

Maaf segala salah silap akak ekh selame kite kawan.mintak halal semua~ huhu..

take care~!! ^O^

 
On September 18, 2009 at 7:58 PM , Nur Amin said...

selamat hari raya. maaf kalau ada komen yg menyinggung perasaan.

 
Related Posts with Thumbnails