Ketot silat
1/23/2010 11:32:00 PM | Author: eVy-D-YaNa
Percaya tak, yang 'ketot silat' ni antara nama gelaran aku kat department tempat aku intern sekarang ni? Aduhai, sepanjang aku intern kat sini, rasanya dah macam-macam jugak nama gelaran yang aku dapat, kelakar2 pulak tu. Ada-ada ja orang-orang kat department aku tu, sporting ntah pa2. Ada satu insiden ni yang rasanya tak perlu terangkan, menyebabkan aku dapat gelaran 'ketot silat' tu..hehe~

Sebabnya aku kena panggil macam tu:

1. Ketot - sebab aku yang paling kecik, maksudnya yang paling muda kat situ

2. Silat - sebab satu department macam dah tau aku ni ahli silat...huuu~

Jadi, bila digabungkan dua-dua perkataan tu jadi la 'ketot silat' terus...ahakz~


Ada lagi gelaran lain yang aku dapat :

  • budak kecik
  • kecikest
  • pesilat

Macam-macam la...

ni la HR...sentiasa sibuk

This entry was posted on 1/23/2010 11:32:00 PM and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

3 butterflies:

On February 2, 2010 at 12:22 AM , cik aso said...

hahahaha..menarik betul lah perangai kengkawan cik evy nih!!!

 
On February 2, 2010 at 2:01 AM , limauais said...

isk2..xbek betol derang pgil ketot..
haha..pgil la kecik ke,comel ke ^_^

 
On February 2, 2010 at 10:41 PM , eVy-D-YaNa said...

hehe...tu la, mmg diorg ni mcm2 perangai..pagi2 smua bz buat keja..
petang2 semua bergabung buat drama komedi dlm dept tu..hehe~ ;D


ada2..bdk kecik tu mmg slalu jgk la kna pggil.. ;P

 
Related Posts with Thumbnails