Garang
1/30/2010 07:34:00 PM | Author: eVy-D-YaNa
Sejak aku jadi person-in-charge untuk jaga pengurusan uniform syarikat tempat aku intern secara part-time ni, aku memang banyak berurusan dengan operator2 kilang and pekerja syarikat yang nak claim uniform. Kadang-kadang bila takda stok uniform yang diorg nak tu, aku kena la terangkan. Tapi tak semua yang faham bila takda stok terutamanya operator2 Indon ni. Jenuh jugak la nak terangkan kat diorg, sampai kadang-kadang kena bertegas dengan diorg.

Herm, tapi menurut kakak-kakak lain yang kerja kat department aku, aku ni tegas dengan lembut, tak garang langsung nak berhadapan dengan sikap operator2 yang ada jugak macam kurang ajar. Tak cukup nak buat operator2 atau pekerja2 yang suka main2 bila berurusan pasal uniform ni takut dengan aku...huhu~ Aku rasa aku dah tegas habes dah, tapi diorg cakap aku ni lemah lembut ja.

SO, macam mana nak jadi garang siket ni?


Agak-agak kalau aku buat muka macam ni nampak garang tak??


This entry was posted on 1/30/2010 07:34:00 PM and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

5 butterflies:

On February 2, 2010 at 12:21 AM , cik aso said...

kalau cik evy buat muka macam gambar tu.. saya pun tak takut..hehehe.jgn mare, nanti kena jual.

 
On February 2, 2010 at 1:59 AM , limauais said...

kalo buat muke garang cmtu,xde org takutnye,,ciap jatuh hati ad le..hehe,,

 
On February 2, 2010 at 10:38 PM , eVy-D-YaNa said...

hik3~~
tak garang pn kan gmbr tu..
tak dapat nk cari gambar laen..
tu yg ltak ja gmbr tu...hee~~

 
On February 2, 2010 at 10:45 PM , Husna said...

takpe, tayah garang. asalkan berani :)

 
On February 2, 2010 at 10:47 PM , eVy-D-YaNa said...

btol gak tu! dyana pn kdg2 xcaya dyana bole deal dgn operator2 yg kdg2 tak faham bahasa tu... :)

 
Related Posts with Thumbnails