123 - Lagenda Budak Nakal
1/11/2011 11:16:00 PM | Author: eVy-D-YaNa
Huk3...entry ni patutnya dikeluarkan beberapa hari lepas lagi...tapi disebabkan kesibukan memanjang yang tak henti-henti, baru masa ni sempat nak tulis. Entry ni cuma nak buat penghargaan kat semua followers blog aku ni dan nak buat pengumuman pasal follower bertuah aku ni. Nak tau kenapa bertuah???

Sebab beliau ni follower aku yang ke-123. Saja suka nombor 123 tu, cantik ja susunan dia. So, berbalik kepada follower bertuah blog aku ni, beliau yang dimaksudkan ialah Mr. Nakal. Blog beliau ialah Lagenda Budak Nakal. Sila view blog beliau ya kawan-kawan. Disebabkan kenakalan beliau ni, beliau rajin jugak tinggal2 jejak kat shoutmix aku tu. So, aku pun rajin la nak kasik follower bertuah ni kat beliau. hehe~ Eh tapi, maaf la ek Mr. Nakal, takda award picture nak bagi...cuma entry ni ja la sebagai penghargaan. =)


gambar si shin chan tu la Mr. Nakal

header Lagenda Budak Nakal

Masa aku follow blog beliau dulu, ada dalam 1700++ followers dia. Masa entry ni ditulis, followers dia dah cecah 2000++ kot! Cepat gila followers dia naik dalam masa seminggu lebih. Blog Mr. Nakal ni best jugak. Entry2 kebanyakannya kelakar, so korang akan gelak ja masa baca entry beliau. Aku paling suka bila beliau tulis entry guna loghat utara. Siyes, baca rasa kelakar! Mr. Nakal jugak ada perkenalkan segmen review blog. Memang beliau akan komen dan kritik la mana yang patut. Untung la blog siapa yang direview beliau. Aku ingat nak join segmen tu, tapi bila aku pergi balik blog beliau, rupa-rupanya segmen tu dah ditutup. Sedih  T_T.  Agak-agak kalau Mr. Nakal baca entry ni, beliau bole tak kasik peluang blog aku direview?? -muka penuh harapan...hehe~ ;P-

Blog aku ni takda la hebat mana, so takda la ramai pun follower. So, bila dapat follower banyak ni pun aku mula bersyukur dan gembira sebab sebelum ni nak capai 50 pun agak susah, apa tah lagi ratus dan ribu-riban kan...Takpa, slow2 aku nak kena tarik lebih banyak trafik ke blog aku ni. Sekarang ni main updet blog ikut masa terluang ja sebab projek aku pun banyak tak siap lagi...huhu~ (=_="). 

Terima kasih la followersku sekalian! 



This entry was posted on 1/11/2011 11:16:00 PM and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 butterflies:

On January 11, 2011 at 11:42 PM , Hakimi Reza said...

wahhh~~~terima kasih wat entri untuk nakal~~terharu la.


owhh~~bab blog review tu,tgk la,tp nakal x jnji taw~~sbb byk yg join~~tp klu sempat nakal review blog ni jugak

happy blogging~~~peace

 
On January 12, 2011 at 7:57 AM , eVy-D-YaNa said...

! Encik Nakal !
hehe...sama2~
sj suka2!

ok2..yg review tu kalo dpt msuk list pn jd la..mana tau masa2 dpn direview..hehe~

thanks slalu visit cni~ :)

 
Related Posts with Thumbnails