Hari 16: Cuti habis, takda mood lagi
1/03/2011 11:00:00 PM | Author: eVy-D-YaNa
Aku, 3 Jan
Ok, cuti dah habis semalam. Hari ni dah mula balik kerja. Siyes aku cakap aku takda mood langsung hari ni. Jarang aku macam ni. Dah la takda mood kan, dari pagi sampai petang aku pening kepala pulak, sampai aku terpaksa stop buat kerja jap dan pergi rehat. Hari ni aku banyak tenung skrin laptop aku ja, dan skrin laptop pun tenung aku balik..huhu~ tak produktif langsung hari ni untuk aku. 

Sambil-sambil buat kerja tu, aku dengar radio. Bole pulak la radio Era yang aku dengar hari ni asyik mainkan lagu-lagu yang buatkan aku teringat kat orang yang pernah ada dalam hati aku dulu dan mungkin yang sekarang jugak. Memang la aku suka lagu-lagu tu sebab lirik dia berkaitan dengan apa yang pernah dan tengah aku lalui, tapi tu la buat menambah kesedihan ja sebenarnya. Ni yang malas nak jiwang-jiwang ni kan...huu~

Balik rumah pun still tak hilang lagi pening kepala aku ni. Mungkin banyak fikir kot dari semalam. Herm..sampai sini dulu untuk entry ni, sambung lain pulak k. :)


 

 
p/s: aw, belum kontek. 
 
 
Entry berkaitan sebelum ni:
1. KL...here I come!
2. Hari 1: Tempat baru, suasana baru 
3. Hari 2: Persediaan 
4. Hari 3: Mulanya di sini 
5. Hari 4: Pink dan Kuning 
6. Hari 5: Aku sangat suka nombor 23!
7. Hari 6: Informal
8. Hari 7: Gombak lagi.... :) 
9. Hari 8: Cari rumput jom!  
10. Hari 9: Takda apa2  
11. Hari 11: Bhgn I - Jalan-jalan UniTAR 
12. Hari11: Bhgn II - Happy Birthday abg Faiz!
13. Hari 12: Updet, updet... 
14. Hari 13: Cuti peristiwa, rumah meriah! 
15. Hari 14: Aku dan lontong 
16. Hari 15: Bubye Gombak, welcome back to KD :-|
 
 
 
This entry was posted on 1/03/2011 11:00:00 PM and is filed under , , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 butterflies:

On January 4, 2011 at 6:12 PM , kuyam said...

tu gmbr dlm lect rum kt utp ke?
huhuhu
xtau jgk ni sedia ke x nk balik utp
btw,cheer up k diyana babe :)

 
On January 4, 2011 at 10:38 PM , eVy-D-YaNa said...

kuyam,
oih2..nmpk mcm dlm lecture room ek?
hehe...tak la..
ni gmbr kt cmpny yg dyana kena deal utk fyp..
attach kt cni 3 mggu..

owh tu la, nex wik abes intern kan...
slmt pulang ke utp..
get ready for ur fyp's misery..hehe~
-sj nk takotkan kuyam- hehe~ :P

 
Related Posts with Thumbnails