Hari 17: Gained up
1/04/2011 11:00:00 PM | Author: eVy-D-YaNa
Aku, 4 Jan
Hari ni aku dah ok sikit dari semalam. Mungkin sebab dah kurang fikir pasal hal remeh temeh yang tak sepatutnya difikirkan pun. Hari ni dah boleh fokus balik kat kerja2 FYP aku ni, baru nak mula stage yang baru pulak. Rutin aku hari ni sama jugak macam biasa.

Uh, aku tak boleh nak main-main sangat dah. Dah la minggu lepas cuti kan, kerja aku pun maknanya separuh cuti la jugak! Masa yang tinggal makin tak banyak, tapi kerja yang tak siap pun tetap banyak lagi. huhu~ Semoga Allah permudahkan urusan aku kat sini. Amiin~ :)



 
p/s: aw, still no news. 
 
 
Entry berkaitan sebelum ni:
1. KL...here I come!
2. Hari 1: Tempat baru, suasana baru 
3. Hari 2: Persediaan 
4. Hari 3: Mulanya di sini 
5. Hari 4: Pink dan Kuning 
6. Hari 5: Aku sangat suka nombor 23!
7. Hari 6: Informal
8. Hari 7: Gombak lagi.... :) 
9. Hari 8: Cari rumput jom!  
10. Hari 9: Takda apa2  
11. Hari 11: Bhgn I - Jalan-jalan UniTAR 
12. Hari11: Bhgn II - Happy Birthday abg Faiz!
13. Hari 12: Updet, updet... 
14. Hari 13: Cuti peristiwa, rumah meriah! 
15. Hari 14: Aku dan lontong 
16. Hari 15: Bubye Gombak, welcome back to KD :-| 
17. Hari 16: Cuti habis, takda mood lagi
 

 
 
This entry was posted on 1/04/2011 11:00:00 PM and is filed under , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

5 butterflies:

On January 4, 2011 at 11:30 PM , ~kuyam~ said...

InsyaAllah dipermudahkan ye diyana =)
ni takut nk final year ni
isk~

 
On January 5, 2011 at 12:31 AM , penaberkala said...

all the best la utk fyp
kuatkan semangat dan semoga terus kuat
tak sabar nk masuk sem baru,haha

 
On January 5, 2011 at 9:27 AM , eVy-D-YaNa said...

kuyam,
mudah-mudahan~
rilek2 kuyam, just get ready ja!
hehe~
pastu rasa sndri cm mana :)

 
On January 5, 2011 at 9:28 AM , eVy-D-YaNa said...

penaberkala,
thanks ya!~
insyaAllah, nk kuatkan smgt balik ni..
slmt habiskan intern n slmt menempuhi alam final year k! :)

 
On January 5, 2011 at 9:29 AM , eVy-D-YaNa said...

korang kena 3 sem la kan final year?

 
Related Posts with Thumbnails