Hari 20: Jumaat dah....
1/07/2011 10:08:00 PM | Author: eVy-D-YaNa
Diam tak diam, kejap ja nak masuk hari Jumaat untuk minggu ketiga aku ada kat KL ni.  Macam biasa, setiap pagi memang aku akan sampai VADS sejam awal dari waktu masuk kerja, tapi tu la, aku tak dapat nak masuk ofis sebab kalau nak masuk kena ada unik pin no. Selalunya pagi-pagi aku lepak kat kantin, tapi hari ni malas nak pergi kantin, lepak ja kat lobi depan. Sambil-sambil tu, sempat jugak aku snap satu gambar suasana kat situ pagi-pagi.

dari dalam lobi VADS, gelap lagi pagi-pagi



Petang ni aku kena jumpa Steve lagi sebab nak fix error kat coding aku yang tak bole compile & run. Kali ni dia review lagi detail interface design aku sebab aku mula bertanya dia dua tiga soalan yang aku masih blur. Ok la jugak, sebab daripada komen-komen dia, ada la jugak benda yang boleh dipelajari. Bak kat orang, kutip pengalaman daripada seorang programmer.

Sebelah malam lak, dua orang kazen aku, kak Dilah dan kak Una datang ambil aku. Bosan gak dok KD ni sorang-sorang. So, aku nak kena keluar jugak ambil udara kat tempat baru..hehe~ Seronok la dapat spend masa kat Prima Damansara pulak, kat rumah kak Una. Dah la aku masa tu tak berapa sihat pun, asyik batuk dan sakit tekak ja, selamba.  

Uh, hari ni lupa lak nak amek gambar sendiri..ah-ha!~~ :P


 
p/s: aw, stop jap cold war, me msg, no reply. 

 
 
Entry berkaitan sebelum ni:
1. KL...here I come!
2. Hari 1: Tempat baru, suasana baru 
3. Hari 2: Persediaan 
4. Hari 3: Mulanya di sini 
5. Hari 4: Pink dan Kuning 
6. Hari 5: Aku sangat suka nombor 23!
7. Hari 6: Informal
8. Hari 7: Gombak lagi.... :) 
9. Hari 8: Cari rumput jom!  
10. Hari 9: Takda apa2  
11. Hari 11: Bhgn I - Jalan-jalan UniTAR 
12. Hari11: Bhgn II - Happy Birthday abg Faiz!
13. Hari 12: Updet, updet... 
14. Hari 13: Cuti peristiwa, rumah meriah! 
15. Hari 14: Aku dan lontong 
16. Hari 15: Bubye Gombak, welcome back to KD :-| 
17. Hari 16: Cuti habis, takda mood lagi 
18. Hari 17: Gained up 
19. Hari 18: Petak-petak
 20. Hari 19: Programming bukan dunia aku! 
 
 
This entry was posted on 1/07/2011 10:08:00 PM and is filed under , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 butterflies:

On January 31, 2011 at 8:59 PM , Ayub.skod.mg said...

tak habaq

 
On February 6, 2011 at 2:38 AM , eVy-D-YaNa said...

sorry na~
tak sengaja...

 
Related Posts with Thumbnails