Hari 18: Petak-petak
1/05/2011 11:00:00 PM | Author: eVy-D-YaNa
Aku, 5 Jan
Saja ja aku letak tajuk entry ni 'Petak-petak' sebab hari ni aku pergi VADS pakai baju petak-petak ungu ni. Well, hari ni macam biasa, buat kerja..takda apa yang lain pun berlaku hari ni. Tersangat la bosannya aku hari ni sampai aku rasa nak update blog ja. Bosan-bosan pun kena jugak buat kerja aku ni. Kalau tak siapa lagi yang nak tolong buatkan. 

Sesapa yang pernah buat programming mesti faham apa yang aku rasa ni, bila tak dapat nak compile sebab taktau nak fix error dia cam mana..mesti rasa macam nak baling ja laptop or nak hentak-hentak ja kepala dengan buku kan...heee~ Tak pun rasa macam nak rebus ja buku rujukan ni, minum supaya lebih lancar macam air nak tulis coding tanpa masalah...hehe..dah macam teori nak exam pulak benda ni... FYP oh FYP! ;P

Hari ni jugak aku dapat satu jemputan majlis kahwin daripada seorang staf kat VADS ni. Nama dia Suguna. Dia duduk kat sebelah aku. Rasanya aku dah pernah sebut pasal dia dalam entry awal2 dulu masa aku baru masuk VADS. Dia dah nak kahwin bulan Februari depan. Suguna ni orang Penang jugak, sama macam aku. Majlis dia ada satu kat Penang, tapi aku rasa macam tak dapat pergi pun. Sorry la Suguna. Ya la, masa tu aku ada kat UTP, mesti tengah tunggang-langgang nak siapkan FYP aku ni. Aku agak la, masa tu mesti masa-masa kritikal nak siapkan FYP..huhu~ chaiyok la!

kad kahwin Suguna


Dari tengah hari tadi aku dah rasa tak sedap badan. Rasa berat ja kepala aku dan tekak aku pun dah perit sikit-sikit, pada hal aku minum air hari ni dah 2 liter lebih. Balik rumah terus aku tido jap sebab badan memang tak larat habes. Bila tengok cermin lak, ah sudah mata dah mula merah. Kepala pun rasa berat ja. Adakah aku akan demam esok?? Kalo demam pun sebab apa kan? Bukannya aku kena hujan pun minggu ni...takkan demam sebab rindu pulak..haih~ sebab cuaca kot..
 
Mintak-mintak esok aku ok dan cergas la. Takmo demam-demam sebab aku ada perjumpaan penting dengan orang BPO Operations pasal sistem FYP aku ni. Kalau tak sihat, macam mana nak fokus kan...huhu~ Hope everything will be fine tomorrow~

Uh, hari ni dah hari ke-18, tinggal lebih kurang 10 hari ja lagi utk aku ada kat KL ni. huhu~

 
p/s: aw, lost contact kot, ish.  
 
 
Entry berkaitan sebelum ni:
1. KL...here I come!
2. Hari 1: Tempat baru, suasana baru 
3. Hari 2: Persediaan 
4. Hari 3: Mulanya di sini 
5. Hari 4: Pink dan Kuning 
6. Hari 5: Aku sangat suka nombor 23!
7. Hari 6: Informal
8. Hari 7: Gombak lagi.... :) 
9. Hari 8: Cari rumput jom!  
10. Hari 9: Takda apa2  
11. Hari 11: Bhgn I - Jalan-jalan UniTAR 
12. Hari11: Bhgn II - Happy Birthday abg Faiz!
13. Hari 12: Updet, updet... 
14. Hari 13: Cuti peristiwa, rumah meriah! 
15. Hari 14: Aku dan lontong 
16. Hari 15: Bubye Gombak, welcome back to KD :-| 
17. Hari 16: Cuti habis, takda mood lagi 
18. Hari 17: Gained up
 
 
This entry was posted on 1/05/2011 11:00:00 PM and is filed under , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

6 butterflies:

On January 5, 2011 at 11:45 PM , mentega^^terbang said...

best tak duk kl yg sesak nih?huhu

 
On January 6, 2011 at 12:54 AM , kuyam said...

kuyam phm sikit2 perasaan ttg programming ni.isk,mnyeramkan,trigt blajar C programming dlu..heee
tp diyana msti teror kan,b strong k dear

 
On January 6, 2011 at 8:47 AM , eVy-D-YaNa said...

mE,

herm, depends la kot dgn siapa yg kita tggal, kalau duduk dgn org yg best, everyday's life pn rasa best n motivated...

tp kalo sebaliknya mmg rasa xbest...tambah pulak dgn sesak sana sini KL ni...bertambah serabut la kpala kalo xbiasa kan?

 
On January 6, 2011 at 8:50 AM , eVy-D-YaNa said...

kuyam,

hehe...C tu dikira basic..ok la jugak C dulu..

tp skrg pakai language lain..buat sorg2 mmg geram esp bila rasa lost..

btw, thanks jgk for understanding..heee~ :)

 
On January 6, 2011 at 10:44 AM , Misz-ella said...

adik, jgn hentak laptop .. jgn rebus buku. hihi .. lawak arr tang tu dik. hihi ..

 
On January 6, 2011 at 10:48 AM , eVy-D-YaNa said...

kakchik@ella,
hehe...tu perumpamaan ja kak..xda nya nk buat btol2..hehe~ ;D

 
Related Posts with Thumbnails