Bertemu jugak akhirnya...
12/17/2010 01:37:00 AM | Author: eVy-D-YaNa

Hari rabu malam lepas sebenarnya ada date dengan kawan baik aku masa sekolah menengah, even sampai sekarang pun baik. Nama kawan aku yang comel ni Nik Nur Nadiah...aku panggil dia Nik. Disebabkan kecomelan dia, dengan sendirinya dia digelar Nik comel..hehe~


Setelah sekian lama tak jumpa sebab dua2 tengah belajar kat tempat yang jauh terpisah dan cuti2 sem pun tak sama sangat, akhirnya dapat jumpa jugak malam tu. Yes, happy gila dapat jumpa. Nik datang rumah aku dan ktorg keluar makan kat kedai2 depan umah aku. Banyak jugak cerita perkembangan masing2 masa tu. Aku pun open ja cerita apa yang dah jadi kat aku..ah-ha!~

Yang buat aku terharu tu, Nik siap bawak kek yang dia masak untuk aku makan. Sedap kek coklat tu..thanks Nik~ :)  Balik makan tu sambung lagi cerita2 kat umah aku pulak...gosip siket2..hehe~ Herm, Nik pun bakal lalui fasa baru dalam hidup. Aku pun tumpang happy ja..Aku? herm, taktau bila lagi...hee~ 
Pa2 pun had fun malam tu, siap amek2 gambar jugak. Thanks Nik!~ ada masa, jumpa lagi kita...insyaAllah~ :)



us, Nik & Dyana

This entry was posted on 12/17/2010 01:37:00 AM and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

6 butterflies:

On December 17, 2010 at 11:36 AM , Anonymous said...

Yup, setelah sekian lama juga yea. Syukur2! Buat terbaik utk final sem!

 
On December 17, 2010 at 11:49 AM , eVy-D-YaNa said...

hehe..
thanks nik utk kata2 motivasi tu!
smpat jgk km buat luahan perasaan kt ampa..ah-ha!~ ;D

 
On December 17, 2010 at 12:21 PM , Anonymous said...

Alamak,,, ampa ada trademark la.. awat km mcm dah xdak nie... muahah~

 
On December 17, 2010 at 12:28 PM , eVy-D-YaNa said...

trademark tang mana plak? ;P

 
On December 17, 2010 at 12:48 PM , Anonymous said...

ah-ha~ tu! hehe....

 
On December 17, 2010 at 2:11 PM , eVy-D-YaNa said...

hehe..tu dikira trademark ek? hehe~
bole la jgk~ ntah npa, tp suka tulis cmtu~ ;D

 
Related Posts with Thumbnails