Hari 1: Tempat baru, suasana baru
12/25/2010 03:30:00 PM | Author: eVy-D-YaNa
Yeah, entry ni ialah sambungan entry aku yang lepas, KL...here I come!. So, ni kira hari pertama aku mula survive kat KL..huuu~ Dalam entry sebelum ni aku dah gitau yang aku tido rumah mak sedara aku kat Gombak. Mak sedara aku ni kira pangkat mak ndak la. Dari semalamnya tu, mak ndak aku dah ajak aku ikut dia pergi kenduri. Hoh, kenduri? dah lama tak pegi..tapi dah alang-alang tinggal sini, ikut ja la kan. Kebetulan lak, kakak sedara aku ada bagi baju kebaya kat aku sebelum tu..kira pakai ja la untuk kenduri tu.

Kenduri tu kat Ulu Langat. Aku, mak ndak & pak ndak bertolak sebelum Zohor. Bila aku dah sampai sana, baru aku tau yang kenduri tu kenduri sedara-sedara aku jugak. Kebanyakannya aku tak pernah jumpa sebab diorg semua duduk kat KL, tapi diorg kenal ja aku sebab mungkin mak aku ada perkenalkan aku dat diorg masa aku kecik2 dulu..panjang pulak salah silahnya, aku nak cerita pun aku sendiri tak faham..hehe~ ;)

sempat pulak aku snap barang2 hantaran kat rumah kenduri tu..hehe~

gaya pegi kenduri
Ok2, balik kenduri tu lepak jap kat rumah mak ndak aku. Petang tu bertolak pulak pegi rumah dua pupu aku kat Kota Damansara.  Aku panggil dia kak Biah. Mekaseh kat sepupu aku, bro Wafi & kak Liyana yang hantar aku pegi sana. Anak kak Biah rupanya tua siket dari aku. Kira aku ada anak sedara yang lebih tua dari aku la..hee~ kekok la jugak sebab tak tau nak bahasakan diri macam mana..hee~ 

So, malam tu aku dah mula tinggal kat KD. Uh, bosan yang amat! Mungkin sebab aku tak biasa lagi. Ok, dah panjang ni, sambung entry seterusnya pulak k...dah malam dah~ ;)
 

 p/s: aw, kadang-kadang memeningkan kepala.
 
 
 
Entry berkaitan sebelum ni:
1. KL...here I come!

 
This entry was posted on 12/25/2010 03:30:00 PM and is filed under , , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 butterflies:

Related Posts with Thumbnails