Hari 8: Cari rumput jom!
12/27/2010 09:41:00 PM | Author: eVy-D-YaNa
Hari ni aku tak mula lagi sambung kerja-kerja FYP aku tu. cuti jap..hehe~ Pagi dalam pukul 9 lebih, aku ikut 3 orang kazen aku tu pergi nursery pokok. Diorg nak beli rumput laman untuk laman rumah diorg. Nursery tu dekat-dekat dengan UIA Gombak, memang lalu la. Kazen-kazen aku ni memang rajin bercucuk tanam nak hias laman rumah diorg. Kagum aku, sebab aku dan adik aku takda pulak camtu, sekian ja...ah-ha!~ 


Kak Na, abg Faiz & uh alamak...Izzat terlindung plak...

nursery pokok

rumput ni la yang diorg nak beli
Balik dari nursery tu ktorg singgah Giant pulak, beli barang siket. Sementara menunggu cik abang2 tu membeli barang lagi, aku dan kak Liyana @ kak Na sempat lagi bergambar dengan kereta Inspira tu..sesaja! hehe~


close up


Dyana & kak Na
Balik Giant tu lepak-lepak jap, petang aku buatkan puding karamel lak untuk diorg. Haaaa....next entry pulak k... =)

 
p/s: aw, no news.   
 
 
Entry berkaitan sebelum ni:
1. KL...here I come!
2. Hari 1: Tempat baru, suasana baru 
3. Hari 2: Persediaan 
4. Hari 3: Mulanya di sini 
5. Hari 4: Pink dan Kuning 
6. Hari 5: Aku sangat suka nombor 23!
7. Hari 6: Informal
8. Hari 7: Gombak lagi.... :) 

 
 
This entry was posted on 12/27/2010 09:41:00 PM and is filed under , , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 butterflies:

Related Posts with Thumbnails