111
12/17/2010 09:38:00 AM | Author: eVy-D-YaNa
 Hi semua!~

Kelmarin pagi2 masa bukak blog, aku ada dapat satu mesej daripada seorang blogger ni kat chatBox hijau aku tu. Yul nama dia. Dia cakap dia tag aku, so aku pun ingat kena tag untuk contest lagi la ni. Aku pun dengan yakinnya balas mesej dia tu gitau nanti aku pegi tengok. 

Bila aku pegi bukak page dia yang ni, tiba-tiba macam terperasan..eh tu macam imej aku ja..ah-ha!~  http://evydyana-poohtigger.blogspot.com pastu baca pulak kat bawah dia siap nyatakan nama aku dalam entry tu dengan link blog ni sekali. Rupa-rupanya dia nak umumkan aku ni follower doa yang ke-111 !!!  Kira aku bertuah la ni! hehe~ 
http://evydyana-poohtigger.blogspot.com  eh, gambar kat sebelah ni gediX melampau lak..jangan tiru tau..hehe~
printscreen entry Yul...hehe~
.....dan dia jugak ada bagi award untuk semua follower dia. Nah, aku amek dan tampal kat sini. 

Award untuk follower blog Yul

Kepada Yul,

Terima kasih bagi penghargaan untuk follower tu. Yup, no 111 tu memang cantik! Tak sangka pulak nak menang ni. hehe~ Mekaseh jugak follow blog saya. Tak kesah awak follower saya yang ke berapa pun,   awak tetap follower yang penting untuk saya ok?! Singgah la blog saya selalu~


Korang2..apa lagi..pegi la bukak blog Yul dan follow dia...mana tau dia ada pilih nombor follower yang cantik2, korang bole dapat jugak penghargaan camni..hehe~




This entry was posted on 12/17/2010 09:38:00 AM and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

4 butterflies:

On December 17, 2010 at 12:42 PM , !eNa PnG said...

wow 111...






cantek nombor...:D

 
On December 17, 2010 at 1:32 PM , eVy-D-YaNa said...

hehe..tu la cantek kan?

kebetulan lak~ ;D

 
On December 17, 2010 at 10:26 PM , YUL said...

ehehe. wah, tak sngka awak publish cerita nie, btw thx ye awk :)

 
On December 17, 2010 at 10:36 PM , eVy-D-YaNa said...

hehe..ok, wc~

no problem..just give & take~ :)

 
Related Posts with Thumbnails