Hari 5: Aku sangat suka nombor 23!
12/26/2010 11:30:00 PM | Author: eVy-D-YaNa
Aku, 23 Dis
Woah...hari ni dah 23 Disember, cepat betul masa berlalu...kalau ikut hari ni dah cukup 9 bulan dari tarikh lahir aku tahun ni. Sekejapnya dah nak kena besar lagi..huhu~ Untuk hari ni, outfit aku warna ungu. Rilek ja pakai macam ni...hehe~ 

Hari ni pulak, bibik sedara aku tu ada siapkan bekal nasi goreng untuk aku. Oh my, dahsyat..tak pulak aku sangka sampai dia nak siapkan bekal ni semua. Nasi goreng pulak tu! Kena la jugak amek sebab dia dah beria-ia bungkuskan bagai. Aku ni dah la lama dah tak makan nasi, sekali duduk kat KL ni hampir setiap hari kena makan nasi! aduyai, can't avoid sebab takda pilihan lain...kang kebulur lak mak tak makan...aisey! Makan nasi rasa berat gila badan..huhu~ ^_^

So, hari ni cerita aku kat ofis, aku sambung interface design aku semalam. Hari ni banyak jugak aku tumpu untuk buat design ni. Ada 2 bahagian, satu bahagian untuk Candidate dan satu bahagian lagi untuk Admin. Hari ni good job jugak sebab berjaya habiskan rangka untuk bahagian Candidate. :)

camni la lebih kurang kerja aku hari ni





Tu la secara ringkas cerita aku untuk hari ni...sambung entry seterusnya pulak k..



p/s: aw, 23 jugak!


Entry berkaitan sebelum ni:
1. KL...here I come!
2. Hari 1: Tempat baru, suasana baru 
3. Hari 2: Persediaan 
4. Hari 3: Mulanya di sini 
5. Hari 4: Pink dan Kuning 

 
This entry was posted on 12/26/2010 11:30:00 PM and is filed under , , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 butterflies:

Related Posts with Thumbnails