Hari 9: Takda apa2
12/28/2010 09:19:00 AM | Author: eVy-D-YaNa
Hari ni aku tak buat apa sangat pun, menghadap kerja sikit2. Dua orang kazen aku, abg Faiz & kak Na kerja hari ni, so sunyi siket hari ni. Bosan-bosan layan TV...hee~ 






puding karamel buatan aku..hee~ =)

Uh ya, puding karamel yang aku buat semalam tu baru nak dimakan hari ni. Biar lama sikit dalam peti ais sebab nak bagi sebati dan sejuk. Huh, naseb baek dapat pujian puding karamel aku ni *smug  lagi*. ;)


Hari ni tak banyak updet sebab tak banyak benda pun yang aku buat hari ni...next entry k... =)
 
 
 
p/s: aw, kurang sehat lagi pulak. 
 
 
 
Entry berkaitan sebelum ni:
1. KL...here I come!
2. Hari 1: Tempat baru, suasana baru 
3. Hari 2: Persediaan 
4. Hari 3: Mulanya di sini 
5. Hari 4: Pink dan Kuning 
6. Hari 5: Aku sangat suka nombor 23!
7. Hari 6: Informal
8. Hari 7: Gombak lagi.... :) 
9. Hari 8: Cari rumput jom!  

 
This entry was posted on 12/28/2010 09:19:00 AM and is filed under , , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 butterflies:

Related Posts with Thumbnails