BlogLarian : Platform for BlogWalkers
12/10/2010 08:59:00 AM | Author: eVy-D-YaNa



BlogLarian??? Apa tu wey? Aku dapat tau pasal BlogLarian ni pun masa aku dok blogwalking kat blog2 orang lain. Tiba-tiba macam pelik kenapa hampir semua blog yang aku blogwalk ni tulis pasal BlogLarian. Baca-baca siket, lepas tu baru faham. 

BlogLarian ni sebenarnya nak memudahkan proses blogwalking kepada blogwalkers sekalian terutamanya kepada mereka yang blogwalking secara tegar macam aku. BlogLarian jugak sebenarnya boleh membantu menambahkan trafik kat blog korang. Untuk blogger baru, memang la bagus benda ni. Penjelasan lebih lanjut boleh baca kat BlogLarian

Kalau nak join, senang ja....cuma ikot langkah2 seperti yang dinyatakan. Sebeb sambutan yang sangat menggalakkan, pendaftaran kedua untuk BlogLarian sekarang dibuka kat blog Furdunesia@nline.

Ok2...aku nak join...

Langkah 1: Pastikan ada banner BlogLarian.

Ok, DONE!

Langkah 2: Jadi follower BlogLarian.

Ok, DONE!

Langkah 3: Lengkapkan slogan "Saya suka berblogwalking kerana..." (tidak lebih 30 patah perkataan).


Saya suka berblogwalking kerana saya dapat mengetahui pelbagai ilmu, isu-isu semasa dan perkara lain seperti diari harian bloggers, resepi masakan, online shopping, tips blogging dan sebagainya, selain dapat dapat menambah kenalan di alam blog. :)

Langkah 4: Tag 3 orang rakan atau lebih




Ok, DONE!

Langkah 5: Beritahu rakan tag anda tentang BlogLarian

Ok, DONE! 

Langkah 6: Akhir sekali, masukkan tajuk dan link entri tadi dalam komen ini bersama tajuk blog untuk disenaraikan. 

yeeehaaa, DONE! 




Jom meriahkan komuniti bloggers & blogwalkers!!!



This entry was posted on 12/10/2010 08:59:00 AM and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 butterflies:

On December 10, 2010 at 3:42 PM , dwatyKNY said...

dah buat....

http://dwaty85.blogspot.com/2010/12/bloglarian.html

 
Related Posts with Thumbnails