Hari 10: Nostalgia masa lalu
12/29/2010 08:52:00 AM | Author: eVy-D-YaNa
Nak syahdu ja tajuk kan...heeu~

Hari siang macam baisa, aku tak buat apa2 sangat pun. Cuma sambung sikit2 kerja yang belum habis semalam. Malam best gila! sebab aku dapat peluang nak tengok album kazen-kazen aku masa kecik dulu. Mak Ndak aku suruh tengok, apa lagi tengok la kan. Aduh, comey pulak diorg masa kecik2 dulu. Lucu! Dalam aku dok tersengih-sengih tengok gambar diorg dulu kala tu, tiba-tiba ternampak ada jugak gambar2 aku masa kecik dalam album2 tu...sempoi! Dah la kebanyakan gambar tu tangkap kat rumah aku. Siyes aku tak ingat masa bila ada momen tu..hehe~ ya la, kecik lagi masa tu, ada dalam umur 3 4 tahun kot, harus la tak ingat kan. 

Horror ja aku rasa bila aku tengok gambar aku masa kecik2 dulu. Lucu pun ada. Comot ja kecik2 dulu. Duh, kalau masa tu bole diputarkan semula, mau aku posing comey lagi masa ambil gambar tu, posing ala2 model kanak2 gitu! ah-ha!~ ni tak, muka entah apa2 ja masa ambil gambar dulu, takda perasaan model langsung..ah-ha!~ ;D tapi tu la kenangan kan? kalau tak, takdanya nak tersengih-sengih sampai tergelak-gelak tekap muka kat bantal sebab lucu sangat tengok gambar muka hentam-kromo dulu kala...hehe~ ;P

Aku sempat snap balik gambar dalam album2 tu yang ada aku masa kecik dulu. Jom kita layaaaaaan~



 

Kalo korang mata tajam kan, cuba teka yang mana satu aku?

cam comot ja semua time ni...tp sweet la!

Anak-anak Mak Ndak aku masa kecik-kecik dulu

happy family
superhero...eh silap..super kazen yang paling first..hehe~
 
Dengan kazen-kazen yang lain...mesti korang dah bole teka yang mana aku kan? hehe~


 
Gambar yang terakhir ni paling nostalgia sekali...memang nampak antik habes la...

adik beradik perempuan mak aku -  Mak Ngah, Mak Tam, Mama & Cik Ain. Takda dalam gambar Mak Long & Mak Ndak


 
sumber gambar: Ihsan my Mak Ndak
 
p/s: aw, memory no respond. 
 
 
Entry berkaitan sebelum ni:
1. KL...here I come!
2. Hari 1: Tempat baru, suasana baru 
3. Hari 2: Persediaan 
4. Hari 3: Mulanya di sini 
5. Hari 4: Pink dan Kuning 
6. Hari 5: Aku sangat suka nombor 23!
7. Hari 6: Informal
8. Hari 7: Gombak lagi.... :) 
9. Hari 8: Cari rumput jom!  
10.  Hari 9: Takda apa2

 
 
This entry was posted on 12/29/2010 08:52:00 AM and is filed under , , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 butterflies:

On January 1, 2011 at 9:17 PM , asotoko said...

comei giler!!!!!! geram tgk.hehehe

 
On January 1, 2011 at 10:29 PM , eVy-D-YaNa said...

owh ek? hehe...dyana comey x dulu?

cm horror ja rasa..hik3~~ ;D

skrg smua dh bsr pnjang dh...ni gmbr berbelas thun dulu..heee~

 
Related Posts with Thumbnails