Hari 11: Bhgn I - Jalan-jalan UniTAR
12/30/2010 08:11:00 AM | Author: eVy-D-YaNa
Yeehaa! hari ni bole keluar jalan-jalan jugak...hehe~ takda la ke mana sangat pun. Hari ni plan cuma nak teman kak Na pergi U dia kat UniTAR sebab dia nak buat clearance. Ktorg gerak dalam pukul 8.30 pagi. Dapat la aku keluar tengok sekitar KL yang aku belum pergi. Ktorg ditemani abg kak Na, bro Wafi yang drive kereta. Bro Wafi memang cekap pasal jalan2 kat KL ni, sampai kalau dia explain, aku pulak yang makin blur..ah-ha!~ 

Sementara nak setelkan clearance tu, sempat pulak aku bergambar kat perkarangan UniTAR ni. Bole tahan jugak kawasan persekitaran dia. Tempat-tempat yang banyak tanaman tu rasa nyaman ja.





kat kawasan taman dalam perkarangan UniTAR
Lepas pergi UniTAR tu, sebelum balik Gombak, ktorg pergi Kelana Jaya lak. Kat KJ tu ada rumah sewa yang kak Na pernah tinggal masa dia belajar UniTAR. Ktorg singgah jap sebab kak Na nak ambil barang-barang dia yang tertinggal kat situ.

 

Masa balik tu, aku pun tak tau la bro Wafi ikot jalan mana sebab aku rasa makin jauh ja dari jalan yang ktorg guna masa nak pergi tu. Dahsyat jugak jalan kat KL ni. Balik dalam pukul 11.30 pagi tu terbaring jap aku sebab pening kepala. Bersimpang-siur kepala aku sama serabut dengan jalan KL....takda bakat langsung aku ni nak dok KL!...hehe~

Lepas baring jap, aku pergi buat puding jagung lak...untuk apa puding jagung tu kan? haaaaa....ktorg ada sambutan sikit petang ni..nak tau apa? tunggu entry ni bahagian II k...hehe~ =)

 
 
p/s: aw, siyes jugak hari ni.


Entry berkaitan sebelum ni:
1. KL...here I come!
2. Hari 1: Tempat baru, suasana baru 
3. Hari 2: Persediaan 
4. Hari 3: Mulanya di sini 
5. Hari 4: Pink dan Kuning 
6. Hari 5: Aku sangat suka nombor 23!
7. Hari 6: Informal
8. Hari 7: Gombak lagi.... :) 
9. Hari 8: Cari rumput jom!  
10. Hari 9: Takda apa2  
11. Hari 10: Nostalgia masa lalu


This entry was posted on 12/30/2010 08:11:00 AM and is filed under , , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 butterflies:

Related Posts with Thumbnails